Bab 15

53 3 1
                                    

Aku pun menamatkan ciuman dan melihat ke dalam mata Hyejung.

"Saranghae... " ucapku sambil mengusap pipinya.

"Nado..." ucapnya.

"Uh...." kami mendengar Taehyung meregangkan badannya dan tidur menghadap katil aku dan Hyejung.

"Shh..." Hyejung meletakkan jari telunjuk pada mulutnya.

"Tahu~" bisik Jungkook.

Lalu kami berdua tergelak perlahan.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Haejin POV

*dewan makan*

"Sedapnya!" Ujarku seronok sambil melahap makanan di depan mata.

"Wah , berseleranya dia~" usik Taehyung.

"Saya lapar lah , cuba awak rasa telur gulung ni , sedap auu , aaa" aku menyuakan telur gulung pada mulut Taehyung.

Dia pun makan suapan aku dan membesarkan matanya.

"Mmm!!! Sedap lah weyh!" Ucapnya juga.

"Kan~" sokongku dan makan lagi.

"Banyak sangat kau makan ni , Hyejung... Sakit perut nanti aku tak tahu" kata Jimin lagi.

Tiba2 Jungkook yang di sebelah aku meletus ketawanya.

"AHAHAHAHA!!! Budak ni kau kata sakit perut?" Katanya menunjuk aku.

"Kau belum tengok dia melahap satu peti ais kat dorm weyh... Lepastu buat2 macam takda salah je" Jungkook menarik telinga aku.

"Aarggh... Saya dah minta maaf kan..." aduku lalu mengusap telinga yang ditarik Jungkook.

"Aku tak tahu pulak Hyejung kuat makan" kata Jimin lagi.

"Tengok rupa dah tahu" usik Taehyung lagi.

"Tae!" Aku jelingnya.

"Rilekla , kau tengah membesar kan , aku dulu pun banyak makan jugak..." katanya lagi.

"Tak jadilah nak sambung makan" aku merajuk.

"Eihhh jangan nak membazir eh? Awak habiskan semua makanan dalam pinggan awak tu , dahla tamak jangan perangai pun suka membazir" bebel Jungkook.

"Eee..." aku menjeling Jungkook.

"Bagus mood kau harini eh Hyejung... Takda pening2 lagi?" Tanya Jimin prihatin.

"Eung~ Dah sihat 100%!" Ujaku dengan penuh semangat.

"Baguslah tu" kata mereka bertiga.

Selepas makan pagi , kami pun pergi belatih di bangunan tarian.

Mood aku baikkkk sangat hari ni , tak tahulah sampai bila , korang pun tahu kalau  period , kejap2 bad mood , kejap2 good mood.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Selepas beberapa teknik & trick tarian yang kami belajar semalam , harini kami cuma revision pasal tarian semalam. Koreografinya dibuat oleh guru tari kami.

Skarang rilek kejap-

"May I know that boy's name? He looks energetic and followed the steps perfectly" tanya guru tarian kami , Mr.Noah pada cikgu Lee.

"Boy? Which one?" Tanya cikgu Lee padanya lagi.

"The one that wear hoodie and have cute face boy" terang Mr.Noah.

"Oh , that one? It's Moon Hyejung " Cikgu Lee menunjuk aku. Walaupun dia tahu aku perempuan.

"Ouh , MoonHyejung? Thank you" tunduk Mr.Noah.

Peluang Kedua || JJK FF || Malay FFWhere stories live. Discover now