Ajunseseră în fața blocului fetei și, deși nu voia să urce în apartamentul ei, nu avea de ales, nu știa ce îi coace mintea, poate nu s-ar mai fi întors cu bijuteria și ultima lui grijă era să se ocupe de o fetiță cu aere de mare femeie.
O urmase până la etajul doi și intrase după ea în sufragerie, rămânând în picioare în centrul camerei.
— Adu lanțul, acum, accentuase cuvântul din urmă și rânjetul ei insuportabil îl enervase și mai rău decât credea că o poate face.
— Nu vrei mai bine să te servesc cu ceva de băut? îl întrebase.
— Nu înțelegi ce vorbesc, fetițo? țipase la ea. Vreau lanțul, nu vreun pahar de vin, dacă voiam să beau nu veneam la tine!
— Atunci poate vrei o bucățică din mine, rostise senzual și începuse să-și desfacă nasturii rochiei.
Îi prinsese încheietura violent și o bruscase, țipând:
— Încetează dracului cu lucrurile astea, ce urmărești? Ce vrei să obții?
— Te vreau pe tine, cuvintele ei sunau ca un miorlăit de pisică, iar Lyov strânsese din ochi pentru a nu se enerva și mai rău. Haide, dragule, ești un jucător, înscrii mereu, nu ratezi niciodată o pradă bună, ce s-a întâmplat acum? Te-ai înmuiat?
— Nu ești suficient de bună pentru a intra în patul meu, Olga, rostise apăsat, și nu doar din punct de vedere fizic. Nu-mi trezești niciun interes, înțelegi? Mai interesat sunt de nivelul apelor decât de tine.
— Cred că am putea schimba asta, răspunse ea cu orgoliul știrbit.
Îl împinsese pe canapeaua de lângă perete, iar el rămăsese indiferent în timp ce ea își desfăcea nasturii rochiei, pe care o aruncase mai apoi prin cameră, rămânând doar într-o pereche de chiloți minusculi.
— Ce zici, acum îți trezesc interesul? își strânsese singură un sân în palmă și Lyov își dăduse ochii peste cap.
— Dacă singurul mod în care poți trezi interesul unui bărbat este a te dezbrăca, atunci ai eșuat ca femeie, scumpo, aruncase cuvintele cu venin. Și, ce este mai amuzant, nici așa nu-mi poți trezi interesul, râse. Acum pune ceva pe tine și adu-mi lanțul, sper să nu mai fie nevoie să repet încă o dată, altfel nu voi mai fi atât de îngăduitor si răbdător.
Își scosese arma de la spate și o așezase pe măsuța din fața sa, văzându-i expresia speriată, în timp ce el îi urmărea atent reacțiile chipului.
Olga dispăruse în spatele unei uși, însă minute bune trecuseră și nu se mai întorsese. Lyov oftase exasperat și plecase după ea și rămăsese perplex atunci când o găsi dezbrăcată complet, în mijlocul patului.
— Haide, iubitule, știu că nu mă poți refuza, gemuse ea atingându-se singură în zona intimă, dacă vrei lanțul trebuie să vii să îl iei, îl ridicase într-o mână de lângă ea.
CITEȘTI
Subjugare: Lordul Leu
RomanceAniela, fiica unei foste prostituate de lux, s-a luptat întreaga viață pentru aș depăși condiția socială și pentru a o scoate pe mama sa din lumea vicioasă în care alunecase de la o vârstă fragedă, fapt care, după multe bătălii, îi și reușește. Muta...