7.Bölüm

1.4K 189 113
                                    


Oy vermeyi unutmayın ve hesabımı takip edin lütfen ❤

Keyifli okumalar

🌸

Ayı bilmem ama tutulmak güzel şey
Umuda, sevgiye ve en çok Allah'a...

Aşk üç harf tek hece
Onu hiç yabancı bedenlerde aramadım. Aşkı hep çevremde buldum ya da ben aşk sandım. Benim Aşk sandığım bir kadın erkek iliskisi değildi. Mesela anneme aşığım , babama aşığım, kedimiz Yumuk'a bile aşığım... namaza, oruca, camiye... En çok ta Allah'a aşıgim... Bu aşk bambaşka.

Aşk kutsaldır. Hiçbir din hiçbir kutsal kitap yasaklamamıştır. Bütün peygamberler aşktan bahsetmiştir. Mesela Mevlana Şems-i Tebriziye aşıktır ama onun içindeki Allah aşkına...Çünkü aşk kötülük değildir. Aşık insan hiç değil. Onlardan zarar gelmez.

Aşkı bilmeyen insandan korkacaksın. Onların duyguları körelmiştir. Ve duyguları körelen insan herşeyi yapabilme gücüne sahiptir. Onlar duygusuz ve Allah'tan korkmayan insanlardır. Şayet benim en korktuğum insan tipidir. Aşk kötü değildir ama gerçek aşk kötü değildir. Günümüzde ki Aşk adı altında yapılan saçmalıkları demiyorum. Benim bahsettiğim temiz aşk.

Son zamanlarda kendimi tuhaf hissediyorum. Onunla konuşmayalı bir aya yakın zaman olmuştur. Bu bir benim için bir ömür gibi geçmişti. Ona hangi ara bu kadar bağlandım bilmiyorum.  Tek bildiğim yüreğimin en derinlerinde küçük küçük tohumlar filizleniyordu. Önüne geçemediğim bir şekilde her yanımı sarıyordu.

"Burak"

İsmi çok güzeldi. Kendi kendime kıkırdadım. O AŞK mıydı ki? Bir aydır sürekli aklımdaydı. Tek bir an bile aklımdan, kalbimden çıkmamıştı. Bir anda karar vermiştim. Artık nefes alamayacak duruma gelmiştim. En sonunda ben de razı oldum.

"Onu seviyor muydum?"

Ellerimle yüzümü kapattım. Yüzüm yanıyordu. Çok utanıyorum. Bu gerçek miydi?

"Ya hala beni beklemiyorsa, ya başkasına aşık olduysa..."

Gözlerimi iri iri açtım. Ama beni sevdiğini söylemişti. Kolay kolay başkasına gitmemeli. Gittiyse de zaten yapacak birşey yoktu. Kimseye zorla beni sev diyemem.

Elime telefonumu aldım. Günahımıza ilk adımı atacaktım. Ellerim titriyordu. Tuş kilidini açtım. Rehber bölümüne girip. Onun adını aradım. İsmini bulunca, isminin üstünü şöyle bir oksadim. Sonra da attığım engeli kaldırdım.

"Burak, Burak, Burak. Ne kadar güzel bir ismin var senin."

Mesaj bölümüne girdim. Ne yazsam ki. Hiç bilmiyorum. Selam mı versem merhaba mı desem. Ben böyle düşünürken

Burak: Mesaj engelimi kaldırmissin? Bir yanlışlık oldu değil mi? Tekrar engelleyeceksin. Yoksa bana mesaj atmayacaktin değil mi?

Aybüke: Namaz kıldın mı?

Ne diyorum ben Allah'ım iyice delirdim.

Burak: Namaz mı? Kıldım ☺ sen kıldın mı?

Aybüke: Ben de kıldım. İşte böyle.

Burak: Ne güzel işte böyle dedin☺

Burak: Önemli bir karar verdin farkındayım. Ne kadar çelişki içinde, zor bir karar verdiğini biliyorum. Seni pişman etmeyecegimi bilmelisin ay parçası. Seni sevmek benim için bir devrimdi bir dönüm noktası bu şansın elimden kayıp gitmesine izin vermeyeceğim. Ömrüm yettiğince yanında olacağım. Ne zamanda tokezlesen arkanda olup, elini tutup düşmene izin vermeyeceğim. Çünkü sen benim için dünyalara bedelsin.

Aybüke: Kuran okudun mu?

Burak: Ah ay parçası ah! Bu dünya için fazla güzelsin. Elimde olsa senin için bütün güzellikleri toplayıp önüne sererdim.

Burak: Onu yapmadım işte. Okumadım heceledim. Okumaya giriyor mu sence? ☺

Aybüke: Önemli olan niyettir. Tabiki okumuşsun.

Aybüke:Durakta ki adam sen miydin?

Burak: Bilmem ben miydim acaba?

Burak:Galiba bendim. Sana beni senden ölüm uzaklaştırır derken şaka yapmiyordum. Her zaman bir adım arkanda bulacaksın beni.

Aybüke: Beni takip ediyorsun?

Burak: Hayır ☺ Manevi anlamda demiştim.

Aybüke:Anladım.

Burak: Fazla mı heyecanlıyız☺

Aybüke: Sanırım biraz.

Burak: Sanırım ben de. Halbuki soğuk kanlılığımla bilinirim. Neden şimdi ellerim titredi ki. Sadece şimdi değil. Mesala mutfağa gidiyorum. Elime bardak alıyorum su içmek için bardak parlıyor sen aklıma düşüyorsun. Aybüke daha parlak diyorum kendi kendime ellerim titriyor. Sonra annemin çiçeklerine bakıyorum Aybüke daha güzel diyorum. Siz de kim oluyorsunuz diyorum. Kendi kendime deli gibi sinirleniyorum. Sonra aya bakıyorum. O zaten sen. Sence deliriyor muyum Ay Parçası? Hıı ne diyorsun?

Aybüke: Tamam.

Burak: Ah ay parçası☺ Bu çekingen hallerin çok sevimli.

Burak:Sönük bir yıldız için Güneşten sakın vazgeçme olur mu? Onun etrafında devamlı pervane gibi tavaf eder gibi dön olur mu? Huşu ile tertemiz bir şekilde. Aramızda ki bu şeyi böyle sürdüremeyiz. Sen razı oldun. Ben olmadım bu sefer. Aramızdaki bu şeyi meşrulaştırmak için elimden geleni yapacağım.

 Aramızdaki bu şeyi meşrulaştırmak için elimden geleni yapacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌸

Bölüm nasıldı?

En sevdiğiniz sahne hangisiydi?

Kitabı begendiyseniz lütfen çevrenize onerin biraz daha büyüyelim arkadaslar☺

Sen Dili Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin