Hayatımda hiç korkmadığım kadar korkuyordum. Ya ona birşey olursa, ya eğitim hayatı tehlikeye girerse. En önemlisi ise kendini aklayacak kanıt bulamayıp bir iftiraya kurban giderse. Sonuçta uyuşturucu ticareti ağır bir suç ve cezası da oldukça ağır.
Dün onu apar topar polisler götürmüş bense arkasından bakmakla yetinmiştim. İlk başta onunla birlikte gitmek istemiş ama düşününce bunun iyi bir fikir olmadığını anlamıştım. Babama bunun açıklamasını yapamazdım. Beklemekten başka bir çarem kalmamıştı.
Sabah erkenden okula gelmiş onu sınıfta tek başına otururken bulmuştum. Kalbim mutlulukla atmaya başladı. Beni farketmesine rağmen yüzünü kaldırıp bakmadı. Yavaşça yanına yaklaştım. Yine başını kaldırmayınca çantamdan kalem kağıt çıkarıp yazmaya başladım. Yazıp önüne bıraktım. Önündeki kağıda baktı sonra yüzünü kaldırıp bana... Kaşları çatık yabancı ve soğuk gözlerle bana baktı. Bana attığı sert bakışlarla titredigimi hissettim. Neler oluyordu böyle?
"Sanane?" Yavaş ve kısık bir sesle konuştu.
"Sanane aptal kız. Ikı gün peşinden koştum diye kendini birşey mi sandın? Kandırdım kızım seni. Sende mal gibi bana inandın."
Gözümden bir damla yaş düştü. Bunu gerçekten yapmış olamazdı değil mi? Bana bu kötülüğü yapmazdı. Onu tanıyordum artık o yapmazdı. Bana kıyamazdı.
"Senin gibi birini gerçekten sevebileceğimi düşündün değil mi? Ahhh. Kolay olacağını biliyordum ama bu kadarını ben bile tahmin etmemiştim. Okulumuzun sessiz, çatık kaşlı ve depresif küçük kızını kendime aşık etmek gerçekten benim için gurur verici. Ama bu da bir yere kadar. Şimdi herkes kendi yoluna."
Merhabalar.
Küçük bir alıntı. Şu şimdilik bu kadar yapabildim. İleride bölümler gelecek.Burağa da çok fazla küfür etmeyin. Sürprizler olacağını söylemiştim.
Alıntı nasıldı 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Dili
SpiritualBilinmeyen numara: Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya bu hep böyle, böyle biter mi? Aybüke: Çok güzel neden menekşe? Bilinmeyen numara: Menekşelerin kokusu yoktur. Ama şair öyle imkansızı sevmiş ki aşkının, sevdasının imkansızlığını menekşe çi...