Глава 52 - Ейдън

176 4 0
                                    

Вече бяхме с частния самолет. Кара спеше на една от седалките и изглеждаше прекрасно. Вече имах план. Бях говорил с момчетата си да ме чакат в дома ми. Щяхме да сложим гривната, така че дори да ме проверят всичко да е под конец. Проблем беше Кара, но нямаше как да я оставя в Карсън Сити сама. Предполагам, когато се събудеше щеше да ме убие. Заспа в колата и благодарение на това, че спеше непробудно успях да я вкарам в самолета.
Тих дрънчащ звук се разнесе. Идваше от телефона й. Кара подскочи и й трябваха секунди да се опомни.
-За Бога, Ейдън къде отиваме?-изпищя, докато бъркаше в чантата си да извади телефона.
-Първо вдигни, после ще говорим.-очите й ме изгледаха кръвнижки, а после вдигна телефона.
-Картън!-поздрави човека от отсрещната страна. Не чувах какво говорят, но Кара не изглеждаше добре.-Да, имам връзка с него, по дяволите! И не виждам нищо лошо в това. А смяташ ли, че е нормално служителите ти да изнудват жени?-крещеше по телефона. Секунди след това затвори и зарида. По дяволите мръсното копеле щеше да си изпати. Щях да срутя проклетия затвор.-Уволнена съм!-проплака и събра ръцете си в шепи.
-Скъпа, не е нужно да работиш, казах ти вече!-казах и погалих косите й.
-Ейдън, обичах работата си. Без нея нямаше да те срещна. А какво правим с теб?
-Не се безпокой. Скоро кацаме.-заявих и целумах челото й. И наистина малко след това пилотът ми обяви, че кацаме. Затегнахме коланите и без проблем се спуснахме по пистата. Там ни чакаше черен Roce Royce, който бях помолила хората ми да докарат. Затичахме се към него и Ханк запали двигателя. Хвърчахме по улиците на Лос Анджелис. Не ни оставаще много време, ако дори вече не сме го изпуснали.
Бяхме в имението и за щастие никой от шибаните ченгета не се беше довлякъл още. Момчетата ме чакаха да щракнат гривната на глезена ми. Всичко беше готово. Очаквах само шибаните задници.

Следва продължение ...

No FearWhere stories live. Discover now