Рано сутринта полицаите дойдоха и ме изкараха от килията. Заведоха ме да се изкъпя, избръсна и подготвя за делото. Ханк ми беше донесъл костюм, с който да отида в съда. Страхотен служител и бих могъл да кажа приятел. Оправих се набързо, защото нямах търпение вече да се свършва и да разбера всичко за външният свят. Пътувах в патрулката към съда в Лос Анджелис. Бях готов да изслушам хилядите простотии на ответниците, а после да си тръгна с вирнат нос. Вече бяхме в съда, Ханк беше там, но не можех да проведа никакъв разговор с него, заради шибаните полицаи. Сложиха ме на скамейката и заседанието започна.
* * *
-Съдът реши да наложи на господин Ейдън Луис Смит гаранция в размер от два милиона долара и задържане под домашен арест, съдейки по коректното му държание в затвора и признание за извършеното престъпление.-съдията чукна по бюрото и се изправи. Добре, всичко мина по план. Изправих се, докато съдиите се отеглят и полицаите ме завлякоха към изхода.
-Сега господин Смит, трябва да се върнете в затвора, за да Ви предоставим всички Ваши вещи оставени в затвора.-каза адвоката ми.
-Ханк, заеми се! Имам нужда да си тръгна от всичко това възможно най-бързо.-Ханк кимна, а полицаите свалиха белезниците ми и единият от тях донесе гривната ми. Сложи я на глезена и ми обясни всичко, което трябва да знам. С две думи "Бла, бла не излизай, бла, бла, ако излезеш се връщаш в затвора, бла, бла ..." все тая, Брадли щеше да я махне още, когато се прибера. Адвокатът и Ханк проведоха кратък разговор и после служителят ми дойде при мен.
-Всичко е уредено Майкъл ще уреди всичко в затвора, а ние се прибираме.-тръгнах по петите му. Черният Мерцедес беше спрян точно пред съда. Качих се на задната седалка, а Ханк на шофьорското място.
-Къде е Кара?-първият ми въпрос, след като вече бяхме само двамата.
-Заедно с приятелката си Лейла са тук в Лос Анджелис. Случиха се много неща, докато беше в затвора.
-Искам всичко в подробности.
-Като започнем от там, че твоята малка кукла, щеше да бъде изнасилена в твоя бар, можем да стигнем до това, че вчера май ме видя, но се съмнявам, че ме е разпознала.
-Чакай... Да бъде изнасилена? Изнасилена в Алиби? Кой шибаняк е посмял?-изкрещях и почти щях да скоча отпред на капака.
-Ейдън успокой се. Всичко мина добре. Не знам кой е, нов клиент, но съм се заел с това да го намерим, знаех, че ще искаш да знаеш кой е. Притисна я на входа на тоалетните и почти беше я опънал. Отидох и му показах, че не трябва да се занимава с нея, а тя избяга с приятелката си.
-Чудесно! Мамка му този е мъртъв!-изритах стелките на колата и поставих пръсти на брадичката си.
-Спокойно, Ейдън! Сега не е момент да трепеш хора на ред. Куките ще следят всяка твоя стъпка, така че ще внимаваме.
-Ясно ми е! Как те е видяла?
-Вчера излезе да си купи цигари и текила от апартамента на Лейла. Бях пред магазина и доста неразумно за мен се оставих да ме види. Не мисля, че е забелязала нещо тъй като беше доста пияна.
-По дяволите! На всичкото отгоре се е напила.
-Напила се е и то два поредни дни. В бара ти и в дома на приятелката ѝ.
-Ще си изяде шамарите по задника.-казах, а Ханк се засмя.-Добре, довечера влез в дома на тази нейна приятелка. Без те да разберат разбира се искам да оставиш бележка от мен на Кара.
-Доста сложна задача!
-Не ме интересува, ще я изпълниш. Трябва да знае, че не се бяга толкова лесно от Ейдън Смит. Какво правим с Бронте?
-Кърт се е заел с него, не бери грижи.
-И как се е заел без мен?
-Нека кажем, че по-голяма част от хората му вече не могат да изпълняват поръчките.
-Браво на моите момчета. Справяте се добре. Но дали е достатъчно?
-За част от пазара, да! Оттегли се, в момента нашите момчета вече са плъзнали пипалата си. За другата обаче, не! Но и това ще оправим, щом вече си с нас.
-Мамка му, как ми липсваше живота! Сега на дневен ред е Кара. Трябва да се оправим с тази малка госпожичка. Бронте винаги може да налапа пистолета и да изчезне като проблем.Следва продължение ...
VOUS LISEZ
No Fear
ChickLitКогато всеки ден виждаш страха на хората, страха спира да тече във вените ти. Всеки ден се сблъскваш с безпомощността, лудостта и манията на хората. Мания за грабеж, убийство или нещо друго. Тогава животът ти се превръща в цирк с много чудати създан...