Глава 33 - Кара

199 6 0
                                    

Бюрото ми бе заринато с различни документи на сегашните ми пациенти. Ровичках се и чаках да стане време да си ходя. Вадех становище за всеки един от лицата и записвах на листче задачи за Мишел. Бях се пооуспокоила, вече след като една седмица не бях срещала Ейдън. Факт е, че седмица без онези сиви очи и все още името му беше в главата ми, но поне той се беше отказал. Щях да се преборя с глупавата си психика и да спра да мисля за него, но не трябваше да имам допирни точки с него. Не чувствах удовлетворение, че се промъкна в дома ми и остави докосванията си по тялото ми, а после просто си тръгна завинаги, но очевидно е искал само това. Да види колко е слаба психиката ми.
Часовникът удари 18:00, Мишел вече беше в кабинета и преглеждаше оставените документи. Дадох й някои насоки и тръгнах към съблекалнята. След секунди вече бях по дънки и потник. Излязох през задния вход, където бях паркирала колата си. Категорично отказвах да минавам през онази килия. Напомняше ми прекалено много неща, които се опитвах да забравя. Качих се в колата си и потеглих към Карсън Сити.

***

Паркирах грижливо колата си пред кооперацията. От радиото дънеше някаква случайна песен, в която дори не намирах смисъл. Любов, изневяра... врели некипели. Не можех да слушам подобни глупости, не и след като опитвах да забравя една огромна глупост в живота си, за това изгасих двигателя и радиото замлъкна. Нощта се беше спуснала и само уличните лампи осветяваха терена. Взех чантата си и слязох от колата. Заключих я и тръгнах към дома си. В кооперацията миришеше на старо и вехто. Според Карсън, скоро се започваше строежа на  новите ни жилища, но това щяло да отнеме време. Асансьора вече беше спрял на етажа ми и аз излязох. Спрях се пред вратата си и затърсих в чантата ключовете. Мамка му, никога не можех да ги намеря. Лампата на междуетажието изгасна и започнах да опипвам стената в стремеж да намеря ключа. Секунди след това зад гърба си чух стъпки. Нещо мокро обгърна лицето ми, а мириз на хлороформ задуши гърдите ми.

Следва продължение ...

No FearTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang