Глава 14 - Ейдън

190 7 0
                                    

Рано сутринта е и медицинските сестри ми донесоха затворническите дрехи. Облякох ги и в стаята влязоха двама полицаи, сложиха ми белезници и ме изкараха през подземния изход. Намирахме се на голям подземен паркинг с много линейки. Вкараха ме в патрулката и потеглихме.
Щях да съм по-близо до малкия дявол след няколко минути. Това ме обнадеждаваше. Не я бях виждал от целувката онзи ден и исках да видя каква щеше да е реакцията й. Със сигурност щях да направя всичко възможно да се срещна с нея днес, независимо какво беше желанието й. И щях да подчертая това, че е доста грубо да не вдигаш телефона си, когато ти звънят за твой пациент. Стигнахме в затвора и полицаите ме изкараха от колата. Тръгнахме по дългите коридори на затвора, докато не стигнахме до килията ми. До килията ми имаше стъклена врата, която делеше затворническите килии и лекарите, управлението и така нататък. Докато чаках единия полицай да отвори килията ми видях Кара да говори с двама полицаи отвъд стъклената врата. Беше обърната леко настрани, но ясно виждах оформеното й като топче носле, червената дълга до кръста коса, спускаща се като пламъци и част от страхотното й дупе. Имах възможност да се полюбувам за няколко секунди, докато не ме вкараха в килията. Мамка му, беше толкова секси. Това момиче палеше тялото ми. Легнах на леглото си и се замислих за мръсотиите, които бих направил с нея. Малък, сладък дявол! Докато лежах чух тракащи по пода токчета и пъргаво се изправих. Както предположих това беше именно тя.
-Здравей, малката.-казах вече седнал на леглото. Беше се забързала на някъде с няколко папки в ръце. Изглежда я стреснах, защото се обърна към мен рязко, а очите й бяха оформили големи зелени кръгове. Не можех да разбера радваше ли се или не, за това че ме вижда.
-Ейдън, радвам се да те видя.
-Аз Вас също, доктор Лорънс.-казах и мигом няколко подсвирквания прозвучаха от съседните килии.
-Ще те чукам, кучко малка!-чу се груб мъжки глас идващ някъде от ляво. Кръвта ми закипя!
-Ще тръгвам, Ейдън!-прочисти гърлото си и тръгна натам където се беше запътила. Токчетата й защракаха отново по пода, а свирканията не спираха.
-Малка, гореща кучка! Само да ми паднеш!-чувах крясъци на мъж, а после удар по решетки.
-Млъквай, мизерник!-изкрещях, без да знам дори с кой се захващам. След думите си чух дълбок, гърлен смях.
-Кой си ти, пикльо?
-Надявай се, да не разбереш! Задник!
-Да не би да си си я набелязал да я чукаш? Ще почакаш на опашка, кукло, аз и моите момчета я чакаме от доста време.
-Млъквай преди ти и твоите момчета да се наложи да си пазите езиците в бижутерийни кутии.-след думите ми последва гърлен смях. Високият тон явно е привлякъл вниманието на ченгетата, защото двама от дежурните дойдоха и почукаха с палките си по решетките. Укротихме се, но въпреки това нервите ми бяха опънати до краен предел.  Никой не закачаше моето момиче!

Следва продължение ...

No FearDonde viven las historias. Descúbrelo ahora