━━━━━━━✦✗✦━━━━━━━━
"If it's meant for me , bring me closer. If it's not , than take it away."
•
•
•
[ Thursday ; 5 April ] [ 11:20 PM ]
Wajah Jimin yang sedikit sembab di tenung nya bersama senyuman nipis. Setelah puas berada di dalam dakapan Helena akhirnya namja [ lelaki ] itu terlelap.
Gadis itu berura-ura mahu meninggalkan Jimin yang sedang tidur. Pintu bilik itu di bukanya perlahan supaya tidak membuat sebarang bunyi yang dapat mengganggu si suami yang dibuai mimpi.
Secara tiba-tiba bunyi esakan itu kembali tanpa diduga. Helena berpaling semula menghadap Jimin dengan perlahan dia menghampiri namja itu. Punggung nya dilabuh kan di atas katil bersebelahan Jimin.
Nampak nya gadis itu tidak boleh meninggalkan namja [ lelaki ] itu berseorangan tanpa teman. Jadi Helena membuat keputusan untuk duduk di situ menemani Jimin sehingga menjelang esok pagi.
Rambut Jimin di sebak nya ke belakang beberapa kali sambil tangan namja itu bergerak memeluk kaki Helena. Gadis itu menyandar kan kepalanya pada kepala katil sambil tersenyum tawar.
Kelakuan Jimin berjaya membuat kan hati nya cair bak ais yang di sinari cahaya matahari. Hanya namja [ lelaki ] ini yang berjaya membuat kan Helena tunduk.
Bagaikan sebuah mimpi. Dengan cinta yang bertepuk sebelah tangan kini Helena dapat merasa bahagia walau hanya sementara.
+++++++
[ Friday ; 6 April ] [ 8:00 AM ]Seperti biasa Jimin dan juga Helena bersarapan tanpa ada sebarang bunyi. Semua nya sunyi seperti tiada apa yang berlaku di antara mereka. Jimin juga tidak tahu bahawa gadis itu tidak tidur semata-mata mahu menjaganya.
Bibir bawah gadis itu dipagut perlahan sebelum dia memandang ke arah Jimin. Mata yang sembab semalam kini sudah surut sedikit. Sebelah kening Jimin terangkat apabila dia memandang gelas yang terletak elok di sebelah nya. Helena memandang Jimin dan gelas itu silih berganti.
"Wae ? [ Why ? ]"
Jimin memandang Helena sekilas sebelum pandangan nya jatuh pada gelas itu semula sambil tersenyum sinis decitan kecil juga dapat didengari.
YOU ARE READING
Once Again • 박지민
Romance2020 I A Park Jimin Fanfiction "Kau menolak aku dengan seribu kebencian , Membiar ku bangun dengan sejuta ketabahan. Dengan langkah satu kehadapan , Aku raih kejayaan. Aku lah susuk tubuh yang pernah kau hilang." -HelenaKim Once again, just like bef...