010 ; friends

24 7 34
                                    

━━━━━━━✦✗✦━━━━━━━━

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

━━━━━━━✦✗✦━━━━━━━━

"But the heart is a liar , so it stays silent even when it is hurting."

[ xxx Airplane ] [ Saturday ; 7 April ]

"Ladies and gentlemen, welcome onboard Flight 4B7 with service from Korea to Paris. We are currently third in line for take-off and are expected to be in the air in approximately seven minutes time. We ask you that please fasten your seatbelts at this time and and secure all baggage underneath your seat or in the head compartments. We also ask that your seats and table trays are in the upright position for take-off. Please turn off all personal electronic devices, including laptops and cellphones. Smoking is prohibited for the duration of the flight. Thank you for choosing Aeyrah Airlines. Enjoy your flight."

       Aeyrah Airlines selamat berlepas dari lapangan. Jimin mengerling Helena yang sedang termenung ke arah cabin crew di hadapan mereka. Namja [ lelaki ] itu langsung tidak memasang telinga mendengar kan apa yang di beritahu oleh cabin crew tersebut sebalik nya Jimin tertenung wajah polos milik isteri nya.

       Gadis itu hanya mendiam kan diri sejak pagi tadi. Helena tidak seceria dahulu bahkan dia seperti nya tidak langsung mahu memandang suami nya.

       Helena tersenyum nipis apabila seorang cabin crew tersebut tersenyum ke arah nya. Gadis itu melambai kan tangan nya perlahan lalu tergelak kecil. Sesungguh Helena sangat mengenali nya kerana gadis itu yang selalu berborak dengan Helena sewaktu dia pulang dari England tempoh hari.

       Jimin hanya membuang pandangan nya ke luar tingkap menikmati pandangan yang serba putih biru. Sesekali iris mata nya menangkap kelibat Helena yang sedang tersengguk.

       Namja [ lelaki ] itu tergelak kecil melihat gadis itu sedang tersengguk perlahan. Jimin memegang perlahan kepala Helena sebelum melentokkan nya di atas bahu bidang milik nya sendiri.

       Tidak pernah lagi Jimin berasa gembira tatkala diri nya bersama dengan Helena. The heart is already attached , He is also an egoist.

+++++++
[ 1310 Hotel Room ] [ 7:00 PM ]

       Helena baru sahaja menyegar kan diri nya sementara Jimin sedang berehat di atas katil. Sepanjang perjalanan mereka gadis itu hanya tidur dan tidak membuat perkara lain. Tidak seperti Jimin yang asyik termenung tidak melakukan apa-apa.

       Gadis itu keluar dari bilik mandi dengan berpakaian cantik seperti nya dia hendak keluar berjalan. Helena tersenyum manis ke arah Jimin yang baru sahaja bangun dari lena nya.

Once Again • 박지민Where stories live. Discover now