012 ; euphoria

23 5 3
                                    

Aeyrah malas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Aeyrah malas.

Doakan aeyrah ea.

Malas update , bukan malas type ಡ ͜ ʖ ಡ

━━━━━━━✦✗✦━━━━━━━━

"Maybe this world is big but my world is only you ; you're my everything."

[ Sunday ; 8 April ] [ 6:45 PM ]

"Dah pergi bersiap."

       Helena memandang Jimin keliru bersama dahi yang berkerut. Gadis itu baru sahaja bangun dari tidur petangnya dan kini Jimin menyuruhnya agar bersiap.

      Gadis itu hanya memandang Jimin dengan mulut yang tertutup rapat. Tangan nya naik menggosok mata matanya perlahan.

       Dengan kemalasan yang masih bersisa Helena menuju ke arah bilik mandi bagi membersih kan diri nya. Jimin sedang membetul kan Jam yang sedikit senget di pergelangan tangan nya tergelak kecil apabila melihat Helena yang sedang mamai.

"Gwiyeobda [ Cute ]" Gumam Jimin perlahan.

       Jimin melabuh kan punggung nya di atas katil sambil menunggu sang isteri bersiap. Kaki nya di silang kan sebelum pandangan matanya jatuh pada telephone pintar milik gadis itu.

       Tidak manis rasa nya sekiranya kita membuka telephone seseorang tanpa meminta izin terlebih dahulu. Namun tidak bagi Jimin, kerana sifat ingin tahu masih lagi hidup dalam diri nya. Siapa sahaja tidak ?

       Walaupun gadis itu tidak melakukan kesalahan dia tetap di pandang serong oleh namja [ lelaki ] itu. Jimin sedikit terkejut apabila mendapati bahawa telephone itu tidak berkunci.

      Bahagian ruangan chat di buka dan tiada satu pun chat yang mencuriga kan di mata Jimin. Telephone itu di letakkan semula di tempat asal sebelum Helena keluar daripada bilik mandian.

       Curiga.curiga.curiga dan curiga, itu sahaja yang namja [ lelaki ] itu fikir kan. Mengapa dia tidak mahu mencari kesalahannya sedang kan kesalahan orang lain mahu dan mampu di cari ?

People make mistake , a lot of mistakes. Mistakes just not 'A Mistakes' it's a lesson.

       Helena tersenyum manis semanis madu ke arah Jimin yang sedang memandangnya. Kening namja [ lelaki ] itu sedikit terangkat apabila Helena memandang nya sebegitu rupa.

Once Again • 박지민Where stories live. Discover now