011 ; boy with luv

26 8 0
                                    

Warning ! Kebodohan typing seketul aeyrah sangat lah terserlah di sini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Warning ! Kebodohan typing seketul aeyrah sangat lah terserlah di sini.

━━━━━━━✦✗✦━━━━━━━━

"Without stars , moon didn't shine."

[ Sunday  ; 8 April ] [ 8:25 AM ]

       Cuaca yang sedikit dingin ditemani dengan bunyi kicauan burung menambah kan lagi bunyi bising di situ. Pada waktu yang sebegini lagi Jimin sudah keluar berjalan.

       Helena tiada di samping nya, tidak selepas Jimin menengking nya malam semalam. Gadis itu masih lagi tidur sewaktu Jimin keluar ke kota.

       Walaupun Jimin hanya memakai seluar tight bersama dengan hoodie putih , namja [ lelaki ] itu tetap menjadi tarikan gadis-gadis di luar sana. Wajah yang tampan membuat kan ramai gadis cair tatkala memandang nya. 

Siapa tidak mahu lelaki yang mempunyai wajah yang begitu tanpan ?


       Sebuah taman yang sedikit terpencil menjadi tempat laluan tanpa hala tuju nya. Taman yang masih lagi kosong dan sedikit sunyi membuat kan Jimin berhenti lalu melabuh kan punggung nya di salah satu bangku yang menghadap tasik di situ.

       Senyuman nipis mula terbentuk saat Jimin teringat akan cita-cita nya dahulu. Namja [ lelaki ] itu pernah berangan mahu membawa Eunji datang ke Paris dan bercuti bersama di situ. Tidak sangka pula bahawa dia akan pergi ke situ bersama Helena.

       Telephone nya dibuka sebelum apps gallery nya di tekan. Gambar Helena yang di rakam secara sembunyi ditatap nya lama sambil tersenyum nipis. Hanya beberapa gambar Helena sahaja yang terdapat di dalam gallery telephone tersebut. Entah kenapa tangan nya gatal sangat mahu merakam gambar gadis itu.

       Namja [ lelaki ] itu sedang berlawan dengan perasaan nya sendiri. Sedangkan diri kita sendiri juga tidak tahu adakah kita cinta , sayang atau suka pada seseorang. Kita tidak boleh menilai mahupun menolong. Hanya berserah dan berdoa.

       Dia mahukan Eunji sebagai peneman hidup nya dan hanya Eunji sahaja tiada yang lain. Namun dia juga tidak terasa mahu melepas kan Helena bukan kerana contract bahkan lebih kepada hati.

      Isi hati boleh berubah, namun takdir tidak kerana Tuhan telah menulis takdir bagi setiap ciptaannya 55 tahun sebelum Dia menciptakan langit dan bumi.

Once Again • 박지민Where stories live. Discover now