Have a good day !
Mula kan dengan Bismillah dulu~
━━━━━━━✦✗✦━━━━━━━━
"It's my fate , don't smile on me."
•
•
•
[ Wednesday ; 4 April ] [ 12:45 PM ]
Sebuah kereta yang berjenama Tesla meluncur laju keluar dari bangunan ParkJM Holdings. Pemandu itu sedang memecut laju menuju ke satu tempat.
Kediaman keluarga Park.
Apabila Jimin menerima satu panggilan daripada Puan Park beberapa minit lepas, dia terus bergegas keluar dari pejabat nya dengan muka yang tegang. Apa yang di bual kan oleh Jimin melalui telephone nya tadi menjadi seribu satu tanda tanya.
Pintu kereta di tutup dengan perlahan agar tidak menyebab kan kerosakan. Kot nya yang sedikit terangkat itu di perbetul kan supaya kelihatan lebih kemas. Sempat lagi Jimin menjeling salah seorang pembantu rumah di situ.
Apa pula salah dia ?
Jimin berdiri betul-betul di hadapan Puan Park. Dia juga masih buntu mengapa Puan Park memanggil nya datang secara tiba-tiba dan di suruh nya supaya bergegas.
"Please have a seat my son." Senyuman manis di ukir kan. Walaupun dengan wajah yang sedikit berkedut wanita itu masih lagi kelihatan cantik dan elegant.
"Make it fast !"
"Sit." Tiada lagi senyuman di bibir. Kali ini Puan Park perlu bertegas dengan anak lelaki nya.
Sempat namja [ lelaki ] itu merengus kasar sebelum melabuh kan punggung nya berhadapan dengan Puan Park. Wanita itu kembali tersenyum apabila melihat Jimin akur akan perintah nya.
"Seronok keluar malam tinggal isteri kat rumah buat dia macam tunggul ?" Sinis wanita itu berkata
"Suka hati Min lah. She's mean nothing to me."
"Ni mesti kes keluar dengan sundal tak tahu malu tu kan ? Min buta or buat-buat buta ? Takkan kamu masih lagi nak simpan orang macam dia ?! Eomma nampak depan mata eomma sendiri yang dia ada laki lain ! Dah lah pakai pun tak cukup kain–"
YOU ARE READING
Once Again • 박지민
Romance2020 I A Park Jimin Fanfiction "Kau menolak aku dengan seribu kebencian , Membiar ku bangun dengan sejuta ketabahan. Dengan langkah satu kehadapan , Aku raih kejayaan. Aku lah susuk tubuh yang pernah kau hilang." -HelenaKim Once again, just like bef...