━━━━━━━✦✗✦━━━━━━━━
"I grew a flower that can't be bloomed in a dream that can't come true."
•
•
•
[ Friday ; 16 June ] [ 12:00 pm ]
"Sujin-ah~"
Taehyung memalingkan kepalanya menghadap tuan punya suara yang datang dari arah belakang. Ternyata Helena sedang tersenyum ke arah mereka.
"Tak nak ajak aku masuk ke ?" Tanya Sujin dengan sengihan kecil.
Namja [ lelaki ] itu menggelengkan kepalanya agar dirinya tidak mengelamun dengan lebih jauh. Senyuman kekok mula terukir pada bibir nipis nya.
Lantas badan Helena dipeluk erat oleh gadis itu. Helena tergelak kecil melihat telatah comel Sujin itu.
"Korang kenal ?" Tanya Taehyung kepada Helena.
Helena mengangguk beberapa kali sebelum memeluk bahu Sujin erat bersama segaris senyuman lebar.
"Dia kan Personal Assistant kepada Jimin. Mestilah saya kenal."
Bibir namja [ lelaki ] itu kini membentuk seperti huruf 'O' bersama mata yang tidak berkelip dari tadi. Terkejut sangat...
"Kau dah makan ke Sujin ?" Tanya Helena dengan mesra.
Gadis itu memandang Helena lama bersama bibir yang sengaja dicebikkan. Kepalanya digelengkkan perlahan membuatkan Helena tergelak perlahan.
"Bab meog-euleo gaja. [ let's go eat. ]"
Helena menarik lengan Sujin dan menyuruh gadis itu duduk di salah satu kerusi yang ada. Yoongi kelihatan seperti terkejut namun tidak ditunjuk perasaannya itu.
Taehyung menelan salivanya kasar sebelum menarik beg bagasi Sujin agar beg tersebut tidak menghalang jalan. Namja [ lelaki ] itu masih lagi terkaku dengan apa yang terjadi.
"Kitorang tak ada bilik lebih dah. Kau duduk satu bilik dengan Helena. Okay je kan ?"
"Okay je." Jawab Sujin bersama senyuman manis. Walaupun hanya dengan senyuman , cukup membuatkan Taehyung gelabah.
"Nanti lepas makan kita kemas barang kau." Tutur Helena perlahan.
Sujin hanya mengangguk perlahan. Jikalau dahulu dia perlu mengikut arahan Jimin dan membantu nya dalam setiap perkara yang berkaitan dengan kerja.
YOU ARE READING
Once Again • 박지민
Romance2020 I A Park Jimin Fanfiction "Kau menolak aku dengan seribu kebencian , Membiar ku bangun dengan sejuta ketabahan. Dengan langkah satu kehadapan , Aku raih kejayaan. Aku lah susuk tubuh yang pernah kau hilang." -HelenaKim Once again, just like bef...