Bölüm 9

134 6 33
                                    

Ellerimi arkamda birleştirip sola döndüm. O kapıdaki kızdı. Esmer olan.

"Evet?" yanıma geldi.

"Seni uyarmak için gelmiştim."

"Pardon, anlamadım."

"Diyorum ki sevgilimin yanında olman hiç hoş değil."

"Daha açık konuşsan keşke."

"Salak mısın sen kızım? Berk'den uzak dur diyorum işte."

"Ha şimdi anladım. Rüya görüyorsun sen."

"Boşuna evham yapmışım. Berk aptal sevmez zaten." işaret parmağıyla omuzumdan ittiğinde sırıtmaya başladım.

"Önce seni bir uyandırıyım ben. Sonra hala çok istersen konuşuruz." ceketimi şezlongun üzerine atıp onu ensesinden tuttum. Kafasını eğerek yürüdüm. Dizinin arkasına vurup düşürdüm. Kafasını suya batırdım.

"İyi geldi mi? Bak serinlemişsindir de." beş saniye sonra çıkardım. Derin derin nefes aldı.

"Napıyosun ruh hastası bıraksana beni." tekrar soktum kafasını. Yedi saniye sonra tekrar çıkardım. Eğilip kulağının arkasından konuştum.

"Eğer bir daha benimle konuşmak istersen önce izin al. O zaman da böyle konuşmaya devam edersen dilini koparırım." elimi ensesinden çektim ve sırtına tekme atarak suya düşmesini sağladım. Ceketi tekrar aldım. Kulaklığı da kulağıma taktım.

Biraz yürüdükten sonra kayaların üzerine koydum ceketi. Herhangi bir şarkıya basıp koşmaya başladım. Yavaş yavaş hızımı artırıyordum.

1 Saat Sonra

Artık yorulmuştum ve bacaklarımın ağrısını hissediyordum. Sahilin sonuna gelmiştim de zaten. Kayalardan birine oturdum. Keşke su alsaydım ya. Biraz dinlendikten sonra yavaş yavaş yürümeye başladım.

"Aşkım dursana düşücem şimdi." bu kadar cırtlak bir ses var mı ya?

"Ya tamam Aleyna. Daha nereye gidicez? Burda kimse görmez işte."

"Ya napim Arda görürsün fena olur." Arda,Aleyna ve cırtlak ses. Birleştirdiğim zaman kuzenime ulaşıyordum.

"Ya Arda'na başlatma şimdi. Ne zaman ayrılıcaksın şu salaktan?" kaşlarım havaya kalkmıştı şaşkınlıktan.

"Tamam aşkım sen merak etme şu para işlerim bitsin ayrılıcam." telefonu çıkarıp birkaç fotoğrafını çekmiştim. Oha öpüşüyorlar lan.

"Seni pis kaşar." kayaların arkasından üstüne atladım.

"Napıyorsun manyak?" saçından tuttum.

"Sen kimsin bilmiyorum. Ama yakında öğrenirim." Sarı saçlarından çeke çeke sürükledim.

"Kuzen" kapıyı ayağımla çaldım. Tekmeledim aslında.

"Noluyor lan!? Şafak operasyonu düzenler gibi." Kapıyı açınca saçları elime yapışan kızı ayağının önüne fırlattım. Postişleri de elimde kaldı. Ellerimi birbirine vurup temizledim.

"Aşkım bu manyak kuzenin bana saldırdı. Üstüme atladı. Şu halime bak." ağlıyordu bir de.

"Seni aldatıyor. Seni aptal yerine koyuyor."

"Ne?"

"İnanma ona. Kıskandığı için yalan söylüyor."

"Sesini kes postişlerini yuttururum." korka korka Arda'nın bacağının arkasına saklandı.

Varis MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin