Bölüm 33

60 3 17
                                    

Viskiyi masaya koyup koltuğa oturdum. Babam hızlıca gelip yanıma oturdu.

"Sana bir şey anlatmam lazım kızım." Viskiyi tekte dikti.

"Bir tane daha ister misin baba?"

"Şişeyi getir prensesim." kalkıp masada bıraktığım şişeyi aldım ve babamın yanına gittim.

"Baba tam olarak ne hakkında konuşmak istiyorsun?"

"Söyliycem kızım. Ama şunu bil ki beni sadece sen anlarsın. Biliyorum prensesim. Hemen öfkelenme."

"Tamam baba. Şu an daha çok merak etmeye başladım. Söyle gitsin işte."

"Bak sakın bağırma."

"Hadi baba ya." sırıtıp ona döndüm.

"Senin bir abin var"

"NE !?"

"Bağırma dedim ya Mira."

"Ay bir an yanlış duymuşum."

"Hayır kızım doğru duydun."

"Baba ne demek bir abin var. Kafayı mı yedin? Ne saçmalıyorsun? Sen sarhoş oldun sabah konuşalım." gidicekken kolumu çekti.

"Sarhoş değilim. Bak beni iyi dinle kızım."

"Baba komiksin tamam espri yapıyorsun falan ama gülmedim baba tamam mı? Kes şu şakayı ben de gidip yarın ki toplantı için güzelce uyuyım."

"Şaka değil kızım. Abin seninle tanışmayı bekliyor."

"Baba gece gece benim ağzımı bozdurma. Saygısızlık yapmak istemiyorum beni zorlama baba. Şimdi bu saçma konuyu daha sonra konuşalım, izninle." kolumu sertçe çekip odama çıktım.

Üzerimi değiştirip yatağa uzandım. Tavana bakarken babamın söylediklerini düşündüm.

"Yok yani ben yapamıycam." yataktan kalktım. Eşofman takımımı alıp üzerime geçirdim. Komidinden silahımı alıp belime koydum. Beyaz spor ayakkabılarımın bağcıklarını bağladıktan sonra makyaj masasına oturup sıkı bir at kuyruğu yaptım. Sweatshirtümün fermuarını çektim.

"Baba" bütün evi yankılatan sesimle aşağı indim.

"Baba nerdesin?"

"Kızım niye bağırıyorsun?" annem odasından çıkıp bana baktı.

"Yok bir şey geç uyu annecim. Hadi benim güzel annem." yanağından öpüp içeri tıkıştırdım. Kapısını kapatıp aşağı indim.

"Baba dedim." bahçede bıraktığım şekildeydi.

"Sen beni duymuyor musun?"

"Üslubuna dikkat et."

"Hadi ama baba ya. Ciddi misin sen? Bana söylediğinin farkında mısın?"

"Mira alçalt o sesini."

"Baba bana lütfen şaka yaptım de. Lütfen."

"Hayır kızım ama beni anlamanı beklemiştim."

"Neyini baba? Annemi aldattığını mı? Hiç kusura bakma böyle bir şeye anlayış gösteremem. Anneme bunu yapamam. Annem bunu hiç hak etmiyordu." bir şey söylemesini beklemeden kapıya gittim.

"Anahtarı ver. Elimi uzattığımda yüzüme baktı.

"SANA ANAHTARI VER DEDİM!" elime konulan anahtarla kapıları açıp şöför koltuğuna yerleştim.

"Bana viski getirin." açtırdığım spor salonunda kum torbasını yumrukluyordum.

"Ya Mira bak kızım bu saatde mekan mı açılır?"

Varis MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin