"Mira" babamın sesiyle yataktan kalkıp asker selamı verdim.
"Geç kaldın fare."
"Ali karışma kızıma yorgun argın. Dinlensin biraz."
"E iyi peki madem." kapıdan başımı uzattım.
"Gelebilirim baba. Benim için sorun değil."
"Öğleden sonra toplantıya gelirsin. Hem sana bir sürprizim de var.
"Peki baba nasıl istersen." odaya girip kafamı tekrar yastığa koydum.
"Mira hadi sofraya." dolabın önüne geçtim.
"Annem bu sıcakta gene bot mu giydin?"
"Ben böyle seviyorum." sofraya oturup iki salatalık attım ağzıma.
"Çay mı?"
"Ayıp ettin Aysun sultan." Berra da aşağı indi. Herkes oturunca çatalımı peynire batırdım.
"Hemen gitcen mi kuzum?"
"Bilmem giderim heralde." çayımı içip arkaya yaslandım.
"Ablaa bir abi seni çağırıyor." bahçeden gelen sesle sofradan kalktım.
"Kimmiş o ab-" Berk yine ve yine burdaydı. Bahçe merdivenlerinden hızlıca indim.
"Berra sen sofraya gel. Ablan işini halletsin."
"Hadi Berra. Git otur gelicem birazdan." o içeri girince Berk'e baktım.
"Ne var, noldu?" kaşlarım çatık yüzüne baktım.
"Ben sizin şirketin o tarafa gidicem. Beraber gidelim istedim."
"Ya sen be-" gülme sesi gelince arkama döndüm.
"Anne iş konuşuyorum. Yalnız bırakın beni. " onlar giderken biraz yürüyüp bahçe koltuğuna oturdum. Berk'e de karşımdaki sandalyeyi işaret ettim.
"Beni çıldırtmaya mı çalışıyorsun? Neden beraber gidelim? Ya babam evde olsaydı, neden risk alıyorsun? Sen canını sokakta mı buldun?"
"Sen de buldum işte. Hem çıkıcak mısın daha bekliyim mi?"
"Tamam dur eşyalarımı alıyım." hava da biraz esiyor gibi olunca üstüme ceket mi alsam diye düşündüm. Aman boşver. Yukarı çıkıp saatimi taktım. Belime koyduğum beretta ile üzerimi düzelttim. Güneş gözlüğümü takıp aynaya baktım. Hazırdım işte ya. Hızlıca aşağı indim.
"Mira biraz daha yeseydin ya kızım. Kuş kadar kalmışsın. Hem arkadaşın kim?"
"İşim var. Ayrıca arkadaş konusunda tek bir soru dahi duymak istemiyorum. Hadi Allah'a emanet. Gerekmedikçe evden çıkmayın." ön kapıdan çıktığım da Berk arabanın kaputuna yaslanmış telefona bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varis Mafya
ChickLitBen kitap yazmıyorum, sadece böyle bir hayat yaşamak için evrene mesaj bırakıyoruğm 😉