'Sosyetenin zampara güzeli tekrar sahalarda.' başlığı ile atılcak haberleri zevkle okuycaktım.
Giyinme odasının ışığını açtım. Elime aldığım elbiseyi yatağın üzerine attım. Ayakkabıların olduğu yere de geçtim. Uyumlu bir ayakkabı aradım. Neyse onu sonra hallediyim.
Boynuma Berk'in aldığı kelebekli kolyeyi taktım. Omuzuma siyah blazer koydum. Hoşuma gitmeyince umursamadan çıkardım. Ayağıma kırmızı bilekten bağlamalı topuklularımı giydim. Saçlarımı dalgalandırıp boy aynasına baktım. Makyaj masasını açıp içinden beretta aldım ve çantama attım. İşte şimdi hazırdım. Derin birkaç nefes aldım.
"Hadi Mira." topukluların mükemmel sesiyle merdivenleri teker teker indim.
"Pişt sen." kapının önünde duran genç çocuk yanıma geldi.
"Buyrun efendim." yüzüme bakmıyordu.
"Şoförüm ol desem ne dersin?"
"Siz nasıl uygun görürseniz efendim" arabanın anahtarını uzattığımda aldı. Arka kapıyı açtıklarında sırıtarak yerime yerleştim.
"Mekanı biliyorsundur inşallah."
"Öğrenirim efendim." gülümseyip telefonumu çantadan aldım.
Berk arıyor..
Allah kahretsin ya! Ben bu aptal planı sırf babamı sinir etmek için yaparken Berk'i tamamen oyun dışı bırakmıştım. Şimdi o haberlere nasıl üzülücek? Off. Bu çocuğun benden çektiği cidden yeter ya.
"Durdur arabayı" aniden durunca öne doğru savruldum.
"Yuh dikkat etsene." aynadan mahcupca bana baktı.
"Özür dilerim efendim."
"İn aşağıda bekle." hızlıca inip bir iki adım uzaklaştı.
Sesimi temizleyip aramayı yanıtlamak üzere sağa kaydırdım. Gözlerimi yumdum.
"Aşkım?"
"Efendim?"
"Napıyorsun? Odanın ışıkları falan kapalı olunca bir soruyum dedim. Bir de özledim seni."
"Ben şey yapıyorum. Bir yere gidiyorum."
"Nereye?" merak ve şaşkınlık vardı sesinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varis Mafya
ChickLitBen kitap yazmıyorum, sadece böyle bir hayat yaşamak için evrene mesaj bırakıyoruğm 😉