"Kalk kız sen hala yatıyor musun?" şeklinde bir uyanmaktan ziyade bambaşka bir teknikle dalan Leyla Karahanlı ile mutlu sabahlar dilemeyi isterdim tabi.
"Kalkmak için 3 saniyen var Mira."
"Uykum var birazdan kalkarım."
"Mira terliklerim ayağımda yavrucum. Bildiğin üzerine attığımı kafadan vururum." Off kim buldu be şu terliği. Cidden kafasına fırlatmak istiyorum. Çektiğimiz acıları görsün. Görsün de neye mal olduğunu anlasın.
Yatağımı bırakıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkamaya üşendiğim için direk duş aldım.
Antrenman şortumu ve dar spor tişörtlerimden birini giydim. Saçımı toplayıp aşağı indim. Çantam yukarıda kalmış ya Allah'ım.
"Berra gelirken çantamı getir kapının arkasında olması lazım."
"Tamam getiriyorum." Berra benim küçük kardeşim çokta küçük sayılmaz ama yine de küçük 10 yaşında bişi. Ota boka karışıyor beni çok sinirlendiriyor. Bildiğiniz cins bir küçük kardeş işte.
Sofraya oturmadan iki salatalık alıp ayakkabılarımı giydim. Serkan abinin yanına gittim.
"Serkan abi spor salonuna gidicem."
"Tabi Mira Hanım hemen"
"Serkan abi ayıp ediyorsun." Güldü ve arabanın arka kapısını açtı. Kahverengi deri koltuklardaki yerime oturdum. Kulaklıklarımı çıkarıp müzik açtım.
Gazapizm-zanı
"Geldik Miracım. Almaya ne zaman geleyim?"
"Ne zaman biter bilmiyorum ben seni ona göre ararım Serkan abi" Arabadan inip spor salonuna doğru ilerledim. Bilerek erken gelmiştim ve şu an sahada küçükler vardı. Telefonu cebimden çıkarıp baktım. Bir saat var daha. Soyunma odasına gidip annemin yarıda kestiği uykumu almak için kulaklığımı takıp geri uyudum.
Yarım Saat Sonra
Ya yeter bölmeyin be uykumu. Gözlerimi açtım ve beni uyandıran Melis'e baktım.
"Mira kanka koç seni çağırıyor." Kalktım, koşarak sahaya gittim. Bir taraftan gözümü ovuşturuyordum.
"Efendim koç." sahaya girdim ve yanına doğru yürüdüm.
"Uyudun mu lan sen?"
"Hıı benim valideyi biliyosunuz koç evde uyutmuyor. Ben de gelince koydum kafayı uyumuşum." Güldü.
"Bilmez miyim. Neyse antrenmanda uyuma da istediğin yerde uyu." Ben de güldüm.
"Ee sen ne diycektin koç?"
"Ha şey yarın kampa gidicez. Biraz uzun bir süre. Kızlara söyle. Hazır yaz tatiline girmişken 3 ay bir kampa gidelim. Eksiğimiz çok fazla."
"Tam olarak nereye gidicez koç?" Hayır bilelim ona göre hazırlanalım di mi yani neyssee.
"İzmir olur büyük ihtimal"
"Tamam koç." soyunma odasına gittim. Üstümü değiştirirken kızlara söyledim.
Ayakkabımın bağcıklarını bağlayıp sahaya girdim. Şut atan takım arkadaşlarımın yanına gittim.
2 Saat Sonra
"ayy ölüyorum" diye bir ses ve bütün takım aynı anda kendimizi yere bıraktık. İki dakika oturup kampta neler yapacağımızı düşünelim dedik ama Berk aptalı kafamı sıyıran topu atıncaya kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varis Mafya
Chick-LitBen kitap yazmıyorum, sadece böyle bir hayat yaşamak için evrene mesaj bırakıyoruğm 😉