Bölüm 13

116 4 23
                                    

"Eline pansuman yapalım öyle uyu."

"Gerek yok ya ben alışkınım. Ufak bir şey zaten." kapıyı açıp geçmesini bekledim.

"İstersen dikiş atabilirim ama yine de pansuman yapalım. Sabah antrenmanda zorlanırsın." daha fazla itiraz etmek istemedim.

"Peki tamam." fıstık yeşili tekli koltuğa oturup bandanayı çözdüm. O ecza dolabından malzeme aldı.

"Bizim odada pamuk vardı."

"Tamam geliyorum hemen." sessizce kapıyı açıp içeri girdi. Elinde biraz pamukla geri döndü.

Yere çömeldi telefonunun flaşını açıp bana uzattı. Sağ elime aldığım telefonu onun gözüne gelmiycek şekilde tutuyordum.

Sol elimi avucunun içine koydu. Pamuğa döktüğü tentürdiyotu yavaşça elime yaklaştırdı. Değdirdiğinde sızlaması yüzünden elimi kendime çektim.

"Özür dilerim. Ama yapmam gerekiyor."

"Sorun yok. Devam edebilirsin." canımı acıtmamak için üstün çaba harcaması yüzümde bir gülümseme oluşturuyordu.

"Neden kestin ki? Canın yandı durduk yere."

"Öyle gerekti. Çok da acımadı zaten." yarabandını yapıştırıp bana baktı.

"Tamamdır. Orda ne işin olduğunu sabah konuşucaz."

"Artık uyumazsak sabah uyanamıycaz. Uyanamazsak koç bizi öldürür. O yüzden iyi geceler sana." telefonunu uzatıp ayağa kalktım.

"İyi geceler." unutmadan ceketini de çıkarıp ona uzattım.

"Hepsi için teşekkür ederim." itiraz etmesine fırsat vermeden odama girip kapıyı kapattım. Sırtımı kapıya dayayıp biraz bekledim.

Ayakkabılarımı çıkarıp yerine koydum. Yüzümdeki anlamsız sırıtışla yatağa girip üzerimi örttüm.

Beni havada yakaladığı an aklımdan çıkmıyordu. Ay ışığının altında gözlerime bakması, elime pansuman yapması, sürekli iyi hissetirmesi..

Hayır Mira hayır. Bunlar iyi değil. Hayır düşünme düşünme. Defalarca tekrarlarken başımı sağa ve sola sallayıp düşünceleri def ediyordum.

"Hayır Mira. Kafanı yastığa koyuyorsun ve uyuyorsun bu kadar."

💤💤💤

"Hadi Mira geç kalıcaz."

"Tamam son 10 dakika."

"Mira kalk." üzerimdeki yorganı açınca Fuffy'e sarılan kollarımı çekip esnedim.

"Ya sabaha kadar anca uyudum zaten. Of" yataktan kalkıp banyoya yürüdüm.

"Al kıyafetlerini." kapıyı açıp aldım. Hızlıca giyindikten sonra çıkıp dizliğimi taktım.

"Onlar uyanmış mıdır?"

"Ne biliyim Melis. Git bak." tekrar yatağa uzandım.

"Kapıyı çalıyım mı?"

"Ya sabah sabah sinirlendirmeye mi çalışıyorsun? Alt tarafı şöyle yapcan." kalkıp kapıya vurdum. Ses gelmeyince açtım.

"Bak uyanmamışlar." göz ucuyla baktığımda dağılan saçlarının bir kısmı alnına dökülmüştü. Esneyip gözlerini araladı.

"Günaydın" yeni uyanmış sesi baya iyiydi. Öhöm neyse.

"Günaydın." bakmamaya çalışarak odama girdim. Çantayı yatağın üzerine koyup ayakkabılarımı ve su şisesini koydum.

Varis MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin