"Ah" başımı tutup gözlerimi araladım.
"Aşkım, aşkım iyi misin?" babamın sesini duyunca geri kapattım. Biraz daha bekleyip açtım.
"Prensesim" saçımı okşamak için uzattığı elini havada tuttum.
"Bana bir daha asla dokunma." annem içeri girdiğinde koşarak yanıma geldi. Babamın tuttuğum bileğinden elini fırlattım.
"Farem iyi misin annem?"
"Anne kocanı görmek istemediğimi söyledim. Bir de sen söylersen sevinirim." kafamı diğer tarafa çevirdiğim de Arda vardı.
"Amca gel biraz konuşalım." onlar beraber çıkarken anneme baktım.
"İyi misin fare?" alnımdan öpüp yanıma oturdu.
"Sen naptın kızım?" annem sitem ediyordu ama bana tokat attığını duysa babamı paralardı.
"Napmışım anne? Hiçte bir şey yapmadım ama o bana naptı biliyor musun? Herkesin gözü önünde tokat attı. Hem de neden? Gayrimeşru çocuğunu dövdüğüm için." resmen yumdum gözümü açtım ağzımı durumundaydık ama ben de daha fazla konuşmazsam patlıcaktım. Annem ağlamaya başladığında içeriye gözümü gezdirdim.
Ilgın ve Berk vardı. Ilgın'ı yanıma çağırdım.
"Annemi dışarıya çıkarır mısın? Biraz hava almalı"
"Tamam canım düşünme sen ben hallederim." onlar çıkarken Berk yanıma gelip saçlarımı okşadı.
"Seni sadece bir saat bırakıyorum ve başına gelene bak." yanıma oturduktan sonra elimi avuçlarının arasına alıp öptü. Sonra sol elini kaldırıp saçımı okşadı.
"Bırakma o zaman sende beni."
"Bak böyle dersen takarım kelepçeyi kurtulamazsın benden." ufak bir kahkaha dudaklarımdan dökülürken o sadece tebessüm ediyordu.
"İyi misin? Canın acıyor mu?"
"Bana ne oldu?" onun sorusunu es geçip kendi sorumun cevabını merakla beklemeye başladım.
"Sarhoştun biz yanınıza geldiğimizde. Baygındın hem de. Kayalıklardan düşmüşsün kafanı vurunca kanamış biraz."
"Ha başım ondan.. Tamam ya iyiyim ben zaten. Hadi gidelim." yavaşça doğrulucakken kolumu tuttu.
"Bir tramvaya karşı müşahede altında kalmalısın. Biraz daha yat güzelim."
"Gidelim dedim Berk " kalkıp odadaki dolabın yanına gittim. Kıyafetlerimi alıp banyoya girdim.
Ben sana yapıcağımı çok iyi bilirim Ali Karahanlı. Kendi kendime yemin ederken bir taraftan da yaptığım plan için tarih belirlemeye çalışıyordum. Bundan sonra soyadım için savaşmayı biraz köşeye itmeye karar verdim. Yani soyadım yine göz önünde olur ama babam benden, yapacaklarımdan korksun istiyordum. Soyumuzun hiç sahip olamadığı o illegal güce tek başıma ulaşmak istiyordum. Ulaşmak içinde savaşıcaktım. Sayısız kumarhanelerden sonra bu ülkeyi tamamen avucuma alıcam ve herkesi bitiricem. Ama bunlar olurken hiçbir masumun canını yakmıycam. Herkesin kahramanı olucaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varis Mafya
ЧиклитBen kitap yazmıyorum, sadece böyle bir hayat yaşamak için evrene mesaj bırakıyoruğm 😉