Bölüm 25

89 3 28
                                    

"Hoş geldin amca"

"Hoş bulduk oğlum" ondan uzaklaştıktan sonra adamlardan birini parmağımla yakınıma çağırdım.

"Dört kişi yukardaki odaya gidin. İkisi kapıda, biri içerde, diğeri koridorda olsun. Katta tek oda var zaten. Odaya Karahanlı olmayan kimse girmiycek. Her giren korumanın kaydı alınıcak. kapıdakiler ağır silahlı olsun. İçeriye ufak bir cep-"

"Hadi Mira." babamın sesiyle ilerlediklerini gördüm.

"Siz geçin yemeğe geliyorum." onlar giderken adama döndüm.

"Ufak cephanelik bir alan var odada. Herkes tedbirini alsın."

"Emredersiniz efendim." ceketimin düğmelerini çözüp yürümeye başladım. 

"Yemeği yiyene kadar içerde sadece bir garson olsun. Kapıdan alınan yemeği masaya siz getirin." kapıdaki adamı da tembihledikten sonra babamların yanına gittim.

"Ee ne yiyoruz?" Arda'ya attığım bakışla sustu.

"Mira, açıklamanı çok merak ediyorum küçük hanım." boğazımı temizleyip sırtımı dikleştirdim.

"Telefonum bozuldu. Bildiğin üzere de bugün doğum günüm. Müsemma gösterirsin diye düşündüm."

"Meraktan ölücektim. Burası hiç tekin değilken sana ulaşamadım, Arda'da açmayınca tek çarem gelmek oldu."

"Haklısın baba." ceketimi çıkarıp ikiye katladım ve sandalyenin üzerine attım. 

"Bir daha yaşanmasın."

"Söz veriyorum baba."

"E ne yiyoruz harbiden?" oh be sonunda gerginlik bitti.

"Balık yaptırdım." elimle işaret yaptığımda garson içeri doğru yürüdü.

"Oh iyi olur." 

"Amca sana bir şey söylemem gerek."

"Söyle oğlum."

"Amca ben aşık oldum." babam hafif kıkırdadıktan sonra Arda'ya döndü. 

"Kime?"

"Nasıl diye sorsan daha komikti baba." ben sırıtırken Arda bacağıma vurdu.

"Önce nasıl diyelim o zaman. Nasıl oldu?"

"Sucuklu yumurta." babam hafif çatık kaşlarla anlamaya çalıştı.

"Yani şöyle babacım biz kahvaltı yapıyorduk. O da gelip sucuklu yumurtanın son sucuğunu aldı." babam kahkaha atmaya başlayınca biz de güldük.

"Kimmiş bu şanslı kız?" babam suyundan bir yudum aldı. 

"Sayerler'in kızı." gülümsedi. 

"Ne zaman isteriz?"

"Amca dur daha kızın haberi yok."

"Öyle eğlencesine değil di mi lan? Diğerleri gibi." babam alttan alttan gülümsediğinde benim sırıtışım genişledi.

"Yok amca bu başka."

"İyi peki madem." yemekler önümüze konuldu. 

"Ne içersin baba?"

"Ben rakı alırım." 

"Hepsi rakı olsun." adam servis yaparken babama baktım. Keyfi yerinde gözüküyordu. 

"Yarın sabah çıkıcam." başımı sallayıp yemeğime baktım.

"Ben biraz dinlenicem. Odama çıkıyorum."

Varis MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin