¹9 - he's gone

2.5K 164 15
                                    

     Pada mulanya, semua baik-baik sahaja. Aku happy di Malaysia, dia happy di Jepun. Tidak ku sangka dia mempunyai darah kacukan Jepun. Apabila dia pulang ke Malaysia, mesti mukanya seperti orang Jepun. Mata sepet, rambut style Jepun, pakaian pun.

     Aku tahu, aku seolah syok sendiri. Beria-ria seolah dia kekasih aku. Kelakar bukan? Mungkin sebab ini..

Dia pergi.

     Apa aku ini selalu merimaskan dia? Atau aku ni tidak berubah seperti anak kecil?

     Sabar Raina. Mungkin dia perlu focus untuk masa hadapan dia. Ini peluang dia. Takkan kau mahu dia melekat dengan kau 24 jam? Dia bukan milik kau.

     Rayden Mikael, nak tahu sesuatu tak. Aku suka kau. Aku tak tahu bila aku suka kau tapi ini serius. Aku nak luah tapi aku takut kita jadi stranger. Aku tak nak benda tu berlaku. Aku sayang kau. Aku takut kau jauhkan diri.

     Rayden, aku tetap akan tunggu kau even ten years more, I will wait. Aku teringat Dayah Bakar, dia crush dari zaman sekolah. Siapa sangka, suami dia crush yang dia dah lama tunggu.

     Aku ialah seorang Mat Jenin yang suka berangan. Aku sedar tentang itu. Tapi tak salah kan?

Rayden, I will wait for you.




•••••^^^•••••

Holla! Double update for today. Mungkin dua chapter ni agak bosan. AAA maaf, saya tiada idea :(

Mia ada satu berita, bagi Mia ia berita baik. Hshshshs

Dengan sukacitanya, kisah antara Nur Raina Nabila dan Rayden Mikael di zaman sekolah sudah tamat. Yeay! Jom masuk alam university pula 😂

Married with crush || MALAY NOVELWhere stories live. Discover now