5

3.8K 222 67
                                    

2 AY SONRA-

Her şey hazırdı. Bu gün Hope'un doğum günü partisi vardı. Her şeyi gözden geçiriyordum. Son bir kontrolle gözden kaçırıp, kaçırmadığımı inceliyordum.

Isabel: Ordular hazır mı?

X: Evet efendim.

Ordan biri koşarak yanıma geldi.

XX: Efendim. Aramızdan köstebek çıktı. Mikaelson'lara çalışıyormuş. Planı iptal etmemizi istermisiniz?

Hangi cürretle bana ihanet edebilir? Bu ne küstahlık?

Isabel: Hayır. Plansız devam edeceğiz. Direk saldıracağız. Kim o köstebek?

XX: Şey..

Isabel: SANA KİM OLDUĞUNU SORDUM!

Sesim kendi kontrolüm dışında yüksek çıkmıştı. Amacım sadece onu sorgulamaktı. Korkutmak değil.

XX: Claris efendim.

Isabel: Ne?

Aptal kız! Ama asıl aptal olan bendim, ona çok kolay güvenmiştim. Beni en çok sinir edende bu! Kimseye güvenmeyeceğime kendime dair yemin etmişken bu kıza güvendiğim için asıl aptal bendim.

Isabel: Nerde şuan?

XX: Casus olduğunu öğrendiğimizi bilmiyor.

Isabel: Cristian'ı getir. Ben Claris'in yanına gidiyorum.

Böyle durumlar için hazırlıklıydım. Claris sadece planı anlatabilmişti büyük ihtimalle. Onların kızı olduğumu anlatamazdı. Çünkü söylediği anda ailesi ölür.

Kara büyü ;) Bazen kurtarıcım haline gelebiliyor.

Claris'in Yanına gittim.

Claris: Isabel bende seni arıyordum. Sürün hakkındaki gelişmeleri sormak için.

Isabel: Onları bulamadım. Biliyor musun?

Claris: Neyi?

Isabel: Bana ihanet eden kişilere ne olacağını.

Claris: Ne demek istiyorsun.

Korkuyordu. Korkusunu sesine yansıtacak kadar aptaldı.

Elimi kaldırıp sıktım. Claris birden iplerle bağlandı.

Isabel: Getirin!

Cristian'ı getirdiler.

Claris: Isabel!! Özür dilerim. Affet beni! Lütfen onu öldürme! Bana 2. Bir şans ver yalvarırım.

Isabel: 2. Şansı haketmiyorsun.

Cristian: Benim bir suçum yok. Ne dersen onu yaptım. Sana sadık oldum.

Haklıydı. Claris'e döndüm.

Isabel: Suç ortağını söylersen Kuzenin yaşar.

Claris: Jeremy. Suç ortağım o.

Isabel: Abim olan Jeremy?

Hani bazı anlar olur ya, kendinizi çok güçsüz hissedersiniz. Yaptığım hipnozu Hope bozmuştu! Kahretsin, kahretsin.

Claris: Jeremy, Hope'a aşıktı. Senin onu öldürmenden korkuyordu.

Isabel: BANA HEMEN JEREMY'İ BULUN!

X: Efendim eşyalarını toplamış ve gitmiş.

Isabel: NEREYE?

X: Mikaelson Malikanesine Gönderdiğimiz Vampir orada koku alıyormuş.

Isabel Mikaelson [Daughter Of Klaus Mikaelson] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin