Geçmiş Zaman- Isabel-
Genç kız yine plan yapıyordu.Neydi bu nefret?
Bitmek bilmeyen.. Her gün daha fazla körüklenen.
Plan sonrası ne olacaktı. Bitecek miydi nefreti!?
Genç kızın yanına en yakın arkadaşı geldi. Mary...Mary: Ahh yine mi plan yapıyorsun Isabel?
Genç kız sinsice sırıttı ve dudaklarını ıslattı. Gözleri parıl parıldı.
Isabel: Bu sefer biraz farklı arkadaşım... Geleceği planlıyorum.
Arkadaşı Mary, Isabel'in dediğini anlamamıştı ama arkadaşı her planında başarılı olmuştu. Açıkçası ilgisini çekmemişti. Ama dilini tutamadan sordu.
Mary: Nasıl yani?
Isabel: Şimdiden söylemeliyim ki sen hikayeyin kötü cadısı olacaksın tatlım.
Mary: Şimdi ilgimi çektin anlat bakalım!
Isabel: Anlatıyorum sadece 1 kere! Biliyorsun ki ben şu deli Mary'den kaçtıktan sonra bazı tanışmamam gereken kişilerle tanıştım. Yaptığım Mikaelson'ların sonu planının daha iyi olması için bir hikaye uyduracağız.
Mary: Sonra?
Isabel: Bu hikayede sizinle tanıştığım kısım olmayacak.. Ben Mary'den kurtulup o tanışmamam gereken kişilerle tanışmış olacağım. Sonra bir aileyi hipnoz edip onları kontrol altına alacağım. Şu anlık aklımda olanlar bunlar..
Mary: Ya anlarlarsa, biliyorsun ki planladığın gibi gitmeyebilir işler.
Isabel: Onlar bunu anlayamayacak kadar aptallar. Merak etme! Onları kendime bağladığım zaman asıl plan devreye girecek. Ayrıca şunu unutma her zaman bir B planım vardır.
Mary: Şu kimseye göstermediğin , anlatmadığın plan mı?
Isabel: Aynen öyle.
-Şimdiki Zaman-
Zaman ne kadar çabuk geçiyordu öyle! Mary'i özlemiştim. Dalgınlığımdan Klaus'un sesini duymamla kendime geldim.
Klaus: Ne düşünüyorsun minik kurdum?
Isabel: Senin ne kadar sinir bozucu olduğunu!
Klaus: Demek beni düşünüyorsun.
Eve geldiğimizde Kol yanıma geldi. Sülük gibi yapışkandı. Bu hoşuma gitmemişti.
Kol: Selam en sevdiğim yeğenim.
Isabel: Hope bak amcan ne diyor.
Kol: Şş sussana!
Hope: Ben alıştım kardeşim. Her zaman böyle.
Isabel: Demek öyle?
Kol: Vay amcasınıda iyi tanıyor.
Isabel: Ben düşmanlarımı öldürmeden önce araştırırım. Sizin gibi aptal mıyım?
Isabel: Amcanla baban beni öldürmüştü. Hahahah komik bir anı.
O gün intikam planımın kusursuz olduğunu anladım. Bana oyun kurarlarken kendileri aptal gibi o tuzağa düşmüşlerdi.
Kol: Hadi ama unutalım bunu!
Isabel: Tabi canım bunlar olabilir şeyler. Hope babanı çağırır mısın?
Hope: Neden?
Isabel: Klaus!! Yap dediğim şeyi yap. Kardeşim.
Kardeşim kısmını tiksinerek söyledim. Hope gözlerini başka tarafa çevirdi. Çağırmamdan kısa süre içerisinde Klaus geldi.
Isabel: Kol'un yanına geç lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Isabel Mikaelson [Daughter Of Klaus Mikaelson]
FantasiIsabel Mikaelson. O en güçlü olan. " Ben Orjinal bir kurdum. Ben orjinal bir vampirim. Ben bir cadıyım. Yani anlayacağınız, ben en güçlü olanım. " En zeki olan. " Sen beni kandırabileceğini mi sandın? Hemde o küçük aklınla! " O şeytanın ta kendisi. ...