34

1.7K 132 74
                                    


Isabel-

Uyandığımda yatağımda yatıyordum. Evde olduğuma göre iki seçenek vardı. Ya Hope evdekilere olanları anlatmıştı yada bir şey belli etmeden getirmişti. Üstümde hala elbisem vardı. Hızlıca üstümü değiştirdim. Odamdan dışarı çıkıp Hope'un odasına geldim. Kapıyı açacakken Hope kapıyı açtı. Büyük ihtimalle kokumdan geldiğimi anlamıştı. İçeri geçmem için hafif yana kaydı.

Hope: Bana ne olduğunu anlatacak mısın?

Isabel: Hayır.

Hope: Peki anlatmayı düşünüyor musun?

Isabel: Belki... ben bayıldıktan sonra neler oldu?

Hope: Meliodas seni kucağına aldı ve eve ışınladı bizi, bu kadar.

Söylemediği bir şeyler vardı. Direkt olarak gözlerime bakıyordu. Bunu genellikle karşındakinin ona güvenmesi için yapar.

Isabel: Gözlerimde aptal mı yazıyor? Bana anlatmadığın bir şeyler var.

Hope: Gerçekten yok.

Isabel: Düşmanlarımı bana savunacak kadar düştün mü?

Onun zihnine girdim.

Hope- (O anlar)

Neler oluyordu? Bunlar kimdi? Meliodas dedikleri çocuk Isabel'i kucağına aldı.

Hope: Onu hemen bırak!

Babamı arayacağım. Telefonumu bulmak için etrafa baktım.

Meliodas: Sence Isabel babanı aramandan hoşlanır mı?

Hope: Sence Isabel onu kucağına almandan hoşlanır mı?

Meliodas: Sence Isa-

Hope: Bence Isabel ikimizin yaptığındanda hoşlanmaz ama biz onun ailesiyiz. Siz onun için hiçsiniz.

Diane: Aman ne aile! Siz yokken biz vardık.

Hope: Önemli olan şimdiki zaman ve şu an siz yoksunuz! Şimdi beni sinirlendirmeden kardeşimi verin.

Meliodas, Isabel'e baktı. Isabel'i götürmek istiyordu.
Hızlıca Meliodas'ın yanına gittim ve onu geriye fırlattım. Melez yüzümle ona hırladım.

Hope: Beni yenemezsin.

Diane: Ama hep birlikte yenebiliriz.

Isabel'i bir koruma kalkanı içine aldım. Bu kalkan ona dokunmak isteyen kişilere acı verirdi.

Derin bir nefes aldım ve büyü yapmaya başladım.

Hope: Pronoteme keeseffare!

Meliodas: Lowems Fonti!

Benim büyüme karşı koruma kalkanı yapmıştı. Onu kalkanı benim büyümü engelleyemez. Meliodas hariç diğerleri duvara çarpıp bayıldı.

Meliodas: Beni küçümsememelisin. Isabel'in verdiği güçler sayesinde bir tribrid kadar güçlüyüm!

Isabel canım kardeşim sen salak mısın? Niye millete güç veriyorsun?

Barın içine Mark geldi! Oh bu çok iyi oldu.

Mark: Hope iyi misiniz?

Hope: Evet ama Isabel iyi değil onu eve götürmelisin.

Mark'ın dokunabilmesi için kalkanı etkisiz hale getirdim.

Mark birden Meliodas'a dönüştü.

Meliodas: Bu kadar kolay olacağını tahmin etmemiştim.

Bunu dedikten sonra ortadan kayboldu.
İLİZYON MU?

Isabel Mikaelson [Daughter Of Klaus Mikaelson] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin