33

1.8K 146 72
                                    

Hatırlatma-

Kız ilerleyemediğini görünce bana döndü.

Kız: Sen!

Alayla güldüm.

Isabel: Ben?

Her neyse kızın işini çabuk bitirip Hope'un kavgasını izlemeyi istiyorum. Kendime çektim ve boynunu ıstırdım. Kanının tadı! Ona şokla baktım.

Isabel: Freddo Mortale!

Bitmişke-

Isabel-

Kızı serbest bıraktım. Korkuyla geri çekildi.

Isabel: Neden burdasınız?

Cole: Bizi özlemişsindir diye geldik!

Isabel: Yanlış tahmin, sizi özlemedim! Zaten Aptal oyunlarınızla yanımdaydınız. Anlamadığımı mı sandınız? Size verdiğim güçleri böyle mi kullanıyorsunuz?

Freddo Mortale, yüzyılın en kötü grubu..

Cole: Bir dakika! Nasıl anla-

Isabel: Siz benim size verdiğim güçlerle beni yenebileceğinizi mi sandınız! Sizi aptallar, yılların değiştirmediği tek şey sizin acınası haliniz.

Diane: Ama sen olayı yine başka bir taraflarından anlıyorsun!

Isabel: Zihnime girdiğini fark etmeyeceğimi sanmanız komikti..

Eskiden bir grup vardı. Freddo Mortale, gelin size en baştan anlatayım..
Mary'den kurtulup onlarla tanışmıştım. Hayatımın en güzel yıllarıydı. Bir sevgilim vardı, her şey güzel gidiyordu. Fakat her güzel şeyin bir sonu vardır. Bir ayrılık tüm grubu dağıtmıştı. Çünkü o beni aldatmıştı. Diğerleri bunu biliyordu, beni aptal yerine koymuşlardı. Onun beni aldattığını bile bile onu sevmeme izin vermişlerdi.

FlashBack-

Isabel: Bundan sonra ben yokum.

Diane: Nasıl yani! Gidiyor musun?

Isabel: Alınacak bir intikamım var. Bu halde olmama sebep olan herkesi tek tek yer yüzünden sileceğim.

Diane: Hayır gidemezsin!

Marcus: Isabel.. beni bırakma.

Isabel: Yeter! Sizinle vaktimi yeterince öldürdüm. Bundan sonra ayağınızı denk alın. Çünkü karşınızda eski Isabel yok!

Şimdiki Zaman-

Isabel: Hope, gidiyoruz.

Hope: Ama beni test edecektin.

Bir kerede itiraz etme!

Isabel: Başka yerde yaparız.

Merlin: Gücünü tekrar almalısın! Gücünle birlikte bize olan duygularını Mistik Taşa hapsettiğini biliyoruz.

O olaydan sonra sinir krizleri geçiriyordum, kendimi kontrol edemiyordum. Bende gücümün bir kısmını Mistik Taşa haps ettim.

Isabel Mikaelson [Daughter Of Klaus Mikaelson] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin