Bölüm 28

1.9K 304 64
                                    

FİNALE BİR ADIM KALDI GENÇLER... EVET SONRAKİ BÖLÜM FİNAL :D... İYİ OKUMALAR DİLİYORUM... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


Patlama o kadar büyüktü ki herkesi bir kenara savurdu. Kimse ne olduğunu anlayamamıştı. Güç dengesi çok hızlı bir şekilde değişiyordu. Mikaela, kolunu gözlerine siper etti. Patlamaların ardından büyük bir girdap oluşmaya başladı. Buz ve külden oluşmuş bir girdaptı bu.

Bunu daha önce hiç görmemişti ancak ne olduğunu çok iyi biliyordu. "Kosie!" diye bağırdı. "Bu Torin, geri çekilmeliyiz"

Biliyordu. Daha önce hiç görmemişti ama kardeşinin gücünü hissedebilirdi. Zihninin gerisinde ona ait olan yıldız parlayıp sönüyordu. Delirmiş gibiydi. Ancak herkesi buradan çıkaramazlardı. Ne kadar uzak mesafeye ulaşabileceğini bilmiyordu.

Bu şey bir dalgaya neden olursa muhtemelen savaş alanındaki herkesi etkisi altına alıp güçlü bir illüzyonun içine sokardı. Kaos'un bile çıkamayacağı kadar güçlü bir illüzyon...

Neler olup bittiğini anlayamamıştı. Savaş meydanında başkalarına dikkat etmek çok zordu. Juvia neredeydi? Onu hiçbir yerde göremiyordu. Eğer Torin güçlerinin kontrolünü kaybettiyse onu kendisine getirebilecek tek kişi Juvia'ydı.

Bir yol olmalıydı. Bu rüzgârdan kurtulmalarının bir yolu olmalıydı. Gölgeler bir anda ortaya çıktı ve Konstantinova'yı belinden yakaladı. Gölgeler onu geri doğru çekti. Erebus, kendi taraflarında olan herkesi uzaktaki bir adaya doğru çekmeye çalışıyordu.

Neler olup bittiğini kimse anlayamıyordu. Torin kendini kaybetmişti. O hortumun içinden ne çıkacağını gerçekten kimse bilmiyordu. Konstantinova ve Mikaela, yan yana geldi. Kaos'da geri çekilmişti. Belli ki girdaptan ne çıkacağından emin olamıyordu.

"Böyle bir şeyi görmüş müydün daha önce?"

Mikaela, gözlerini kıstı. "Annemi hatırlamıyor musun?" diye fısıldadı.

Ah, onu tamamen unutmuştu. Lilith, hayatı boyunca yalnızca bir kere kendisini kaybetmişti. O zamanlar henüz üç kardeş yeni doğmuşlardı. Torin, Konstantinova ve Mikaela o hali görmüşlerdi. Samael'in öldüğünü sanması üzerine olmuştu. Ebedi eşini kaybeden Lilith neredeyse bütün cehennemi yok edecekti.

Konstantinova gözlerini kapadı bir an. Erebus'un olmadığı bir dünyayı düşünemiyordu bile. Ancak Torin, Lilith kadar olmasa bile çok güçlüydü. Belki onları yok edemeyebilirdi ancak onları çok acılı ve uzun bir illüzyona sokabilirdi. Hatta kendilerini ya da birbirlerini öldürmelerine bile sebep olabilirdi.

"İki kişi eksik" dedi Mithras etrafına bakarak. "Juvia ve panteradam yoklar"

Juvia'nın nerede olduğu belliydi. O muhtemelen Torin ile birlikte aşağıdaydı. Punk Hazard her ikisini de esir almış olmalıydı. Belki de bu yüzden Torin kendinden geçmişti. Eğer güçlü bir illüzyona girdiyse bu da içindeki bir şeyleri tetiklemiş olabilirdi. Aksi halde kimse sınırlarını aşmayı bilmiyordu.

Mikaela, etrafına bakındı. Donup kalmış gibi birden durdu. İkinci kere illüzyona girmiş gibi hareketsizleşti. Ardından Konstantinova'nın kulaklarını acıtacak kadar güçlü bir çığlık atıp ileri atıldı.

Ne yapmaya çalıştığı konusunda en ufak bir fikri yoktu ama dosdoğru girdaba doğru gidiyordu. "Mikaela" diye bağırdı ve arkasından hareketlendi ama bir el bileğini tutup durdurdu onu. Lucifer başını iki yana salladı ve Mikaela'nın gittiği yeri işaret etti.

YEDİ ÖLÜMCÜL GÜNAH 3- YALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin