פרק 45-תוצאות

106 5 0
                                    

מעלה עוד פרק על זה שלא העלתי הרבה זמן😂
------------------------------------------------------

פרק 45-תוצאות
מקגונגל הרימה את שרביטה והופיעה בבועה ובפנים את ילדי סלית'רין נכנסים עם הבגדים עם הצבע האדום, "אתם עשיתם את זה?" שאל אותנו אבא, "כן" ענה ג'יימס, אבא ניראה מתאפק ואחרי כמה שניות היתפקעה מצחוק, "הארי!" אמרה אמא, "אני מצטער ג'יני אני לא יכול! זה אדיר!" אמר אבא וחייכנו, מקגונגל, הרמיוני ואמא לא נראו מרוצות מהתגובה של אבא, הרמיוני כיחכחה בגרונה, "הארי..." אמרה הרמיוני, "אני מצטער" אמר אבא, "זה מזכיר לי את המתיחות של התאומים" אמר אבא בחיוך ענק, בשלב הזה אפילו מקגונגל חייכה, "טוב אנחנו צריכים לחזור לנושא" אמרה הרמיוני בחיוך, "רגע, הארי" אמרה אמא ורמזה שיגיד לנו משהו, "אממ עדיף שלגבי זה את תגידי" אמר אבא, "אוף הארי" אמרה אמא, "אני לא יכול להגיד להם לא לעשות משהו שאני מת שיעשו שוב" אמר אבא, "ילדים אל תעשו את זה שוב" אמרה אמא, "טוב" אמרתי ויצאנו מהמשרד, התחלנו ליצחק בלי סוף, "ואיך אבא אמר אני לא יכול להגיד להם משהו שאני מת שיעשו שוב" חיכה אותו ג'יימס וצחקנו, ג'ייקוב בא אלינו, "אתם עשיתם את זה נכון!" אמר בכעס, "אני מצטערת אבל אם לא היינו עושים גם לך הם היו מאשימים אותך" אמרתי, "איזה עונש קיבלתם מאבא שלכם?" שאל ג'ייקוב בכאילו עליונות, "טוב אממ" אמר אל, "תנו לי לנחש... לא קיבלתם" אמר ג'ייקוב, "אני מיצטערת" אמרתי, "אני הולך לעלות עכשיו למעלה!" אמר ג'ייקוב ועלה למעלה, "מעניין מה הם יגידו" אמרתי, "אוזניעזר מישהו?" שאל ג'יימס, "דוד ג'ורג'?" שאלתי והוא הינהן, לקחנו אוזניעזר ומה ששמענו לא היה טוב לג'ייקוב, "אוי זה היה אדיר" אמר אבא שכנראה עדיין חשב על המתיחה, "הארי די הם יעשו את זה שוב בגללך!" אמר אמא, "הם היו עושים את זה בכל מיקרה שוב ג'יני" אמר אבא, "הם כמו ג'ורג' ו..." התחיל אבא אבל עצר בדיוק בזמן, "סליחה" אמר והפסיק לצחוק, "טוב כמו שאמרתי" התחילה הרמיוני והדלת נפתחה, "למה לא נתת להם עונש?!" צעק ג'ייקוב, "צא מפה!" אמרה מקגונגל בכעס, "הוא צריך לתת לילדים שלו עונש!" צעק ג'ייקוב ותיארתי לעצמי שהוא הצביעה על אבא, "צא האחוצה" שמעתי את הרמיוני, "אבל זה לא פייר" אמר ג'ייקוב, כנראה אמא אמרה לאבא לא לענות כי לא שמענו את אבא כל השיחה שלהם, הם המשיכו לצעוק עליו עוד קצת ואז מקגונגל איימה בעונש והוא יצא, קילו מהר את האוזניעזר וג'ייקוב ירד, "נו איך היה?" אמר אל בעליונות, ג'ייקוב החמיץ פנים, "אני אכאיב לך כל כך חזק שלא תישכחי" אמר לי והלך, "ג'ייקוב!" אמרתי אבל הוא הלך, "אנחנו ניצור עלייך אחותי!" אמר ג'יימס וחזרנו ביחד באולם הגדול באנו להיכנס אבל כל הסלית'רינים עם הצבע האדום עמדו וחסמו את הדרך עם שרביטים שמכוונים עלינו, עיניי הפכו ירוקות ושם שיער היתעופפתי באויר, כולם ברחו והיתעלפתי.
-חלום-
"היי לילי" ראיתי את ג'יימס, סיריוס ולופין, סבא? סיריוס? לופין? מה קורה פה? "הכל בסדר רק שכנעו את מלין להרחיק אותם, דרך אגב אחלה מתיחה אהבנו מאוד" אמר סבא וחייכתי, "זה היה רעיון של ג'יימס" אמרתי בחיוך, סיריוס ולופין הסתכלו על סבא, "הוא דומה לו" אמר לופין, וסיריוס הינהן, "אני מחכה לעוד כמה כאלו, תגידי לג'יימס, ודרך אגב תמסרי להארי שאהבתי את התגובה שלו" אמר סבא בחיוך קונדסאי, הסתכלתי על החיוך שלו, "קרה משהו?" אמר סבא, "לא זה פשוט אותו חיוך כמו של אבא" אמרתי במבוכה, סבא חייך יותר, "כן והוא רוצה אותך שם עכשיו, להתראות לילי" אמר סבא והתעוררתי.
-מציאות-
התעוררתי וחייכתי, אבא רכן מעליי, "את בסדר?" שאל, "בסדר גמור" אמרתי בחיוך, "ראית את אבא שלי?" נחש אבא והינהנתי, "מה הוא אמר? על המתיחה כנראה" אמר אבא בחיוך קונדסאי, "הוא אהב מאוד את המתיחה גם סיריוס ולופין, וסבא במיוחד אהב את התגובה שלך למתיחת והוא מחכה לעוד כמה מתיחות מהראש של ג'יימס" אמרתי והסתכלתי לג'יימס שעמד לידי, אבא חייך חיוך גדול, "לא בטוח שיהיה עוד כאלו" אמרה אמא ושלחה מבט כועס לג'יימס ואל, "סבא שלך אומר שהיא מבאסת שמחות" שמעתי בראשי וניקרעתי, "לילי?" שאל אבא, "סבא אומר שמא מבאסת שמחות" אמרתי עדיין צוחקת, החיוך של אבא עלה שוב והוא שלח מבט לאמא שעלה על פניה חיוך קטן, "איזה אבא בוגר יש לך הארי" אמרה אמא בחיוך, אבא חייך ועזר לי לקום, "טוב שאבא שלי יהיה בטוח שיהיה עוד" אמר אבא, קלטתי שהעם לא העבירו אותי ישר למרפאה ולא הבנתי למה, "כי אני אמרתי להם שלא צריך" שמעתי בראשי, "למה?" לחשתי, "כי את הייתי בריאה" אמר מרלין, "טוב" לחשתי ואז שמתי לב שהרמיוני ו מקגונגל ועוד תלמידים עומדים מסביב, אבל התלמידים מרוב פחד היו רחוקים מאוד מאיתנו, "טוב יש לי כמה רעיונות למתיחות חדשות" אמר ג'יימס, "הארי" אמרה הרמיוני ורמזה לו להגיד לנו לא, "הרמיוני אני לא יכול" אמר אבא, "אתה כן יכול אתה אבא שלהם! למי הם יקשיבו אם לא לך?" אמרה הרמיוני, "לאבא שלי" אמר אבא וישר מבט רציני להרמיוני, "יש בזה משהו" אמרה הרמיוני.

לילי לונה פוטר (פאנפיק)Where stories live. Discover now