פרק 49-איפה אמא ואבא?

109 5 2
                                    

פרק 49-איפה אמא ואבא?
הרמתי מבט לג'יני, היא קלטה את מבטי, "מה קראתה?" היא שאלה, "דברים שאני כבר יודע" אמרתי, "קח, זה ספר שורשים של המשפחה שלך, תכיר את סבא וסבתא שלך" אמר ג'יני והושיטה לי את אחד הספרים מהערמות, לקחתי אותו ופתחתי, "כדי לך לדלק לסוף ולהתחיל משם" אמרה ג'יני והינהנתי, פתחתי בסוף, בדף האחרון היו 9 תמונות, הראשונות היו ההורים שלי ומהם חצים אל תמונה שלי, מהצד השני תמונה של רשתות ומולי עם חץ לתמונה של ג'יני, מהתמונה שלי ושל ג'יני נימתחו חצים לשלושת ילדיי, ג'יימס, אלבוס ולילי, בהיתי בעמוד הרבה זמן כנראה כי ג'יני נגעה בכתפי, "כתה בסדר הארי?" שאלה, "כן" עניתי והעברתי לעמוד הקודם, "תמשיך אחר כך, בוא נלך" אמרה ג'יני, "טוב" אמרתי ולקחתי את שלושת הספרים איתי, היה כבר לקראת ערב בחוץ, הלכנו אני וג'יני לחדר של מקגטנגל כדי להישתגר הביתה, נוויל פגש אותנו בדרך, "הארי, ג'יני איפה הייתם?" שאל נוויל, "הרמיוני חיפשה אותך הארי" אמר נוויל, "למה?" שאלתי, "היא רצתה שמחר תבוא לעבודה כי כן יהיה מה לעשות" אמר נוויל, "טוב" אמרתי והמשכנו ללכת, הגענו למשרד של מקגונגל ונכנסנו, מקגונגל הסתכלה מרחוק בספרים שהרזקתי, "תיזהר פוטר רוב הפרטים לא נכונים אל תאמין לכל דבר שכתוב בהם, תיראה מי כתב אותם" אמרה מקגונגל, הרמתי את הספר הראשון, 'הקרב על הוגוורטס, ריטה סקיטר מרעיינת את אחד המשתתפים בקרב' היה כתוב, עיני נפתחו, "אני הולך לדבר על זה עם הרמיוני זה לא בסדר..." אמרתי, "תבדוק את שאר הספרים" אמרה ג'יני, 'הודותיהם של ג'יימס ולילי פוטר, מפי של אלבוס דמבלדור' היה כתוב, "זה בסדר" אמרתי, 'הודותיו של הארי פוטר, חלקו מפיו של אלבוס דמבלדור והשאר בפיו של נוויל לונגבוטום' היה כתוב, "גם זה בסדר" אמרתי, "אז רק הקרב... דבר איתי מחר בעבודה" אמרה ג'יני, "מחר אתה פה פוטר לא?" אמרה מקגונגל, "אממ" אמרתי והסתכלתי על ג'יני, "נוויל אמר שהרמיוני צריכה את הארי מחר" אמרה ג'יני, "אז אני אדבר עם השרה" אמרה מקגונגל והינהנתי, "לילה טוב" אמרה ג'יני והישתגרנו באח.
נ. מ לילי
הלכתי לישון, כשהתעוררתי הלכתי לאכול, לא ראיתי את אבא בשולחן מורים, "אולי הוא במשרד הקסמים" אמרה היי ששמה לב שאני מסתכלת לשולחן, חיפשתי במבט את מקגונגל, גם היא לא היתה שם, "זה כנראה משהו חשוב, גם מקגונגל לא פה..." אמרתי, "פרופסור לונגבוטום פה" אמרה הילי, "מה הקשר?" שאלתי והסתכלתי עליה, "אם היה משהו חשוב הוא היה לא פה גם לא?" שאלה, "מה הוא כבר עשה? הרג נחשית" אמרתי, "הרג את הנחשים שאיימו על ההורים שלי ואם לא היה הורג אותה אף אחד מאיתנו לא היה פה עכשיו" אמר הוגו, "איך אתה יודע?" שאלתי, "תשאלי את דרק" אמר הוגו, "תשאלי את סקורפיוס" אמר דרק,  "טוב" אמרתי וקמתי לעבר השולחן של סלית'רין, המון טקעו בי מבטים, "על מה אתם מסתכלים? תורידו את העניים!" אמר אל שקם, ניגשתי לאל, "מה רצית לילי?" שאל אל, "לדבר עם סקורפיוס" אמרתי וסקורפיוס הרים ראש מהאוכל מופתע, "מה?" שאל סקורפיוס, "מה יקרה אם נוויל לא יהרוג את נגיני?" שאלתי את סקורפיוס, סקורפיוס הבין מה קרה ושלח מבט לאחיו דרק מהשולחן של גריפינדור, דרק אצביע על הוגו, הוכו הצביע עליי, סקורפיוס החזיר אלי מבט, "למה את רוצה לדעת?" שאל, "מה זה משנה?" שאלתי, "אם נוטים לא היה הורג את נגיני וולדמורט היה שולט כן" אמר סקורפיוס, "ומה איתנו?" שאלתי, "הילדים של רון והרמיוני לא היו כי רון הרמיוני וסנייפ ירדו למחתרת לבדם, הארי וג'יני מתו... כל שאר התומכים של הארי גם מתו חוץ מהרמיוני ורון שלא יתחתנו וסנייפ, אני ודרק היינו חיים אבל היינו מרושעים" אמר סקורפיוס, "איך אתה יודע?" שאלתי, "את זוכרת את המסע בזמן שאני ואל עשינו?" שאל סקורפיוס והינהנתי, "אז פעם אחת אני עברתי למימד אחר שבו מישהו הרג את נוויל ליפני שהוא הספיק להרוג את נגיני, בלי נוויל אבא שלך היה מנצח אבל וולדמורט היה חוזר" אמר סקורפיוס, "הבנתי תודה סקורפיו ביי אל" אמרתי והיסתובבתי ללכת, "רגע לילי" אמר אל מאחורי והיסתובבתי, "למה זה משנה לך?" שאל, "סתם חשבתי למה נוויל חשוב" אמרתי, "למה חשבת את זה פתאום?" שאל אל, "כי אבא ומקגונגל לא פה חשבתי אולי זה חשוב אבל הילי אמרה שאם זה היה חשוב גם נוויל לא היה פה" אמרתי, "אבא לא פה כי מקגונגל מדברת עם הרמיןני על זה שהיום אבא צריך להיות בהוגוורטס אז אבא לא הלך לאף אחת מהעבודות בנתיים" אמר אל, "איך אתה יודע? ואיפה אמא?" שאלתי, "ג'יימס אמר לי וגם לו וגם לי אין מושג איפה אמא ושלא תעזי לחקור את זה בעצמך" אמר אל במהירות, "אני? למה שאני אנסה לחקור את זה?" שאלתי בציניות, "לילי!" אמר אל ורצתי החוצה שהוא רץ מאחורי וג'יימס היצטרף עליו, לא ידעתי לאיפה לרוץ אז הלכתי דבר ראשון לספרייה ומצאתי אותה, "אמא!" אמרתי והלכתי עליה, "אמא?" שאלו אל וג'יימס לא מבינים, "היי ילדים" אמרה אמא שבדקה משהו בספרים.

לילי לונה פוטר (פאנפיק)Where stories live. Discover now