Poděkování

1K 73 36
                                    

Chtěla jsem napsat krátké poděkováni, jen nakonec není až tak krátké.

Psaní tohoto příběhu mě chytlo tak, jak se mi u žádného předchozího příběhu nestalo. Jedním z důvodů asi je, že vždy byl můj nejoblíbenější ze všech, co jsem kdy napsala. Dalším a podstatným důvodem ale je, že jsem se o něj mohla podělit s vámi čtenáři. Opravdu mě moc potěšilo každé vaše hlasování a samozřejmě komentáře, které mě motivovaly psát dál.

Vyjmenovat tady všechny, kdo jste hlasovali, je nad moje možnosti, protože vás (k mému údivu a nadšení) bylo opravdu hodně. 

Tak snad mi odpustíte, že jmenovitě zmíním pouze ty, kteří komentovali a svými postřehy mě během psaní povzbuzovali a inspirovali.

Sauriie byla první čtenářkou tohoto příběhu a na jejím profilu objevíte skvěle napsané dobrodružné příběhy s úžasně popsanými akčními scénami, které rozhodně stojí za přečtení.

-_Steff_- a MiriaPol jsou holky, co píšou naprosto dokonalé, skvěle propracované LGBT příběhy, některé dokonce ve spolupráci, a pokud máte tenhle žánr rádi, tak se musíte podívat na jejich profily, nebudete litovat.

ItzKikiMarvel - na profilu téhle všestranné holky najdete mnoho skvělých a zajímavých příběhů ať už fantasy, mystery, horor, ale i třeba RPG, běžte se podívat, určitě si vyberete.

stephanye_99- tahle holčina píše úžasné fantasy příběhy z Cetvin plné kouzel, elementů a dramatických zvratů, které dokáže geniálně smíchat s historickými reáliemi, mrkněte a uvidíte.

oubiin - jak jste sami poznali je nadaná malířka a její kresby, které jsou vždycky originální a úchvatné, mi pokaždé vyrazí dech. 

keitsukishima2709 - ta se mnou, myslím, sdílí nadšení pro ostré zbraně a katany a kromě jiných příběhů píše úplně perfektní fanfikce na Haikyuu. A to říká někdo, kdo předtím FF téměř nečetl, ale její knížky mě donutily změnit názor.

booforaji, booforajii- také jí děkuji za postřehy, i ona píše skvělé LGBT příběhy a doufám, že se jí brzy podaří přesunout je na nový profil, protože by bylo vážně škoda o ně přijít.

Za komentáře děkuji i WylanVanEck3daichixx , kteří mě asi nejvíce prosili, aby Shira přežil, a já jsem ráda, že jsem jim to přání mohla splnit...;)

A za přečtení a komentář děkuji také ChristyM4tt , která, co jsem zatím stihla přečíst, píše opravdu originální fantasy knihu. 

Děkuji za všechny vaše hlasy, opravdu mě potěšil každý z nich, a díky také všem, kdo si příběh přečetli, i těm, co si ho třeba ještě v budoucnu přečtou.

Teď si budu muset dát od psaní alespoň nějakou dobu pauzu. Protože když do dvou v noci nespíte, že vám nejde z hlavy nějaká scéna, při psaní bojových pasáží šermujete v kuchyni s katanou (mimochodem, ten obrázek v mediích je ona, jen prohnaná filtrem), trávíte u notebooku nezdravě moc času, konzumujete kila čokolády a litry kafe, a na přítele voláte "Shiro", tak už ji vážně potřebujete...xD 

Ještě jednou vám všem moc děkuji. Vím, že to píšu pořád, ale vy si to zasloužíte.

Anikk

21.7. 2020

V poutechKde žijí příběhy. Začni objevovat