6. Bölüm: "Omega veya Taehyung değil, sadece V."

25.2K 3.2K 9.8K
                                    

1. KISIM: GÜLLER

6. BÖLÜM: "Omega veya Taehyung değil, sadece V."

Bir akşam vaktinde kuru çimlerin üzerine oturmuş olan baba ve oğul vardı. Baba, orta yaşlı bir alfa, çok önemli bir devlet sırrını paylaşacakmış gibi oğlunu gözlerden uzak bir yere getirmişti. Lise hayatını bu ormanda kaçamaklarla geçiren bir alfa için böyle yerleri bulmak hiç de zor değildi. Oğlu ise babasını fazla sorgulamamış, kafasındaki düşüncelerin eşliğinde kendisine gösterilen yere oturmuştu. Karşı karşıya oturan baba ve oğul, bir süre öylece sessiz kaldılar. Konu belliydi, fakat oğlanın içinden konuşmak gelmiyordu. Babası ise konuya nasıl başlayacağını, ne söylerse doğru anlaşılacağını belirlemeye çalışıyordu.

"Taehyung..." En sonunda sessizliğe hiç de isyan etmeyen oğlunun adını söyledi ve onun dikkatini kazandı. "Nereden başlayacağımı bilemiyorum. Kafanda farklı senaryolar üretmenden korkuyorum."

"Annemin öğrenmesinden korkuyorsun sadece."

Alfa iç geçirdi. Sanki görünmez eller tarafından boğuluyordu. Sol eliyle sanki can çekişiyormuş gibi boynuna dokundu. Taehyung da babasının ne kadar zorlandığının farkındaydı ancak şu anda elinden hiçbir şey gelmiyordu. "Anneme aşık mısın?" diye sordu aniden.

Bu ani soru, alfayı fazlasıyla ürküttü. Vereceği herhangi bir cevap büyük bir yanlış anlaşılmaya sebep olabilirdi. Kısa süre içinde çok iyi düşünmek ve söyleyeceklerini planlamak zorundaydı.

Öncelikle ses tonunu yumuşak tutmaya dikkat etti. Daha sonra ise aceleyle planlanmış fakat kendince yeterli olan kelimeleri arka arkaya sıralamaya başladı, "Annen hayatım boyunca tanıdığım en mükemmel kişi. Onunla tanışmasaydım hayatımın geri kalanına eksik devam ederdim. Çünkü bana doğru yolu gösteren, hayatımın her anında mutlu olmamı sağlayan, bana sağlıklı bir çocuk veren, her şeyden de önemlisi bana iyi bir eş olan kişi. Ona aşık olmamak imkansız olurdu. Onu gördüğüm ilk andan beri-"

Taehyung elini göğüs hizasında kaldırdı ve avuç içini babasına göstererek durmasını işaret etti. Bu hareketiyle babasını oldukça telaşlandırdı. Çünkü lafı yarıda kesilmişti. Biraz olsun telaşlanmakta haklıydı çünkü Taehyung duyduklarından hiç de memnun değildi.

"Anladım..." dedi omega. "Anneme aşık değilsin."

Babasının dudakları hareket etti ancak boğazından hiç ses çıkmadı. Artık kafasındaki kelimeleri yan yana koyamıyor, bir cümle oluşturamıyordu. Oğlunun gözlerinde rastlanmadık soğuk bir bakış vardı. Alfa, bir başkasıyla konuşuyor gibiydi. Çünkü onun tanıdığı Taehyung, hassas bir omegaydı. Tıpkı bir kedi gibi. Evet, damarına basılırsa kesinlikle kedigillerin en tehlikelisine dönüşürdü, çünkü öfke kontrolü yoktu, fakat şu anda olaylara karşı oldukça kontrollü ve soğukkanlı yaklaşıyordu. Gözlerindeki o bakış, alev alev yanan bir öfkeden ziyade hayal kırıklığını yansıtıyordu.

"Anneni seviyorum." diyerek ısrar etti alfa.

"Ben de annemi seviyorum, ama aşık değilim. Sen de değilsin. Ben bir oğul olarak minnettarım, sen de bir eş olarak minnettarsın. Çünkü annem, sorumluluklarını en iyi şekilde yerine getirmiş olan bir kadın. Minnettar olmaktan başka ne yapabiliriz ki?"

"Hayır, Taehyung. Ben gerçekten anneni seviyorum."

"Sana sorduğum soru başkaydı. Her neyse, az önce cevabımı aldım. Hem sözlerinden hem de tavırlarından belli oluyordu. Sormak istediğim bir başka soru da bu sayede aklıma geldi, neden Lider Jeon ile birlikte olmadın?"

"Onun suçu." dedi rahatlıkla. Adeta yılların günahını bir cümlede, bir saniyede çıkarmak istemişti. "Hepsi onun suçu."

"Lider Jeon ne yaptı?"

Rosas And Fire | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin