1. KISIM: GÜLLER
4.Bölüm: Lider Alfa
Sürüdeki çocuklar, okula birlikte gidiyor olsalar da çıkış vaktinde hepsi farklı araçlar kullanırlardı. Bazıları yürürdü (tam da kurtların doğasına yakışacak şekilde) bazıları okul otobüsü kullanır, kalan öğrenciler de ailesinin arabasıyla yolculuk ederdi. Jungkook, hem arkadaşlarına hem de ailesine yürüyeceğinden bahsetmişti. Bu yüzden okul çıkışında yapayalnızdı. Tam da istediği gibiydi.
Antrenmanlar için uygun bir gün değildi. Çıkış saatine kadar yağmur yağmıştı ve hava hâlâ kapalıydı. Kurt adamların eve dönmesi uygun görülürdü böyle havalarda.
Ancak Jungkook, okulun arka bahçesindeydi. Islak çimleri eziyor, biraz ilerideki ağacın altında oturan alfaya doğru yaklaşıyordu. Alfa onu fark ettiğinde ağacın altından kalktı. Gri bulutların ardında gök gürlediğinde iki alfa da buna aldırmıyordu. Jungkook'un aklında dolaşan tek düşünce karşısındaki alfanın (kendisi son sınıf öğrencilerinden biriydi) Taehyung'a yaklaşıp yaklaşmamasıydı. Alfanın ağzından çıkan iğrenç lafı düşündüğü için bütün gece uyuyamamıştı.
"Dayak yemek bağımlılık mı yaptı?" diye sordu büyük olan. Ardından Jungkook'un yaralı suratına bakarak kahkaha attı. Aslında eğlenmiyordu. Karşısındaki oğlanın hırsı karşısında neredeyse şok olmuştu. Dün yaşanan kavgadan sonra Jungkook'un bir daha karşına çıkmaya cesaret edemeyeceğini düşünmüştü ancak yanılmıştı. Jungkook açıkça belirtmişti ki eğer bir alfa ise onun karşısına arkadaşları olmadan, yalnız başına çıkmalıydı. Küçük olanın istediği buydu. Adil bir mücadele.
Fakat büyük olan alfa anlayamıyordu. Jungkook ne için mücadele ediyordu?
"Hile yaptın, arkadaşlarını üzerime gönderdin. Oysaki benim derdim sen ve o iğrenç ağzındı. Başka bir şey yoktu."
"Benden ne istiyorsun? İsmin Jungkook değil mi?" Ona yaklaşan alfadan onay aldıktan sonra tekrar sordu, "Benden ne istiyorsun Jungkook?"
"Taehyung ile ilgili yanlış hayallere kapıldığını fark ettim. Ondan bahsettin, midemi bulandıracak bir şekilde..."
"Taehyung senin için ne ifade ediyor? Sevgilisi misin?"
"Hayır." Jungkook, o anda kendisini sorgulamadı. Yalnızca yüz yüze geldiği oğlanı nasıl dövebileceğini düşünüyordu. Bütün gece bunu hayal etmişti. Hatta bir ara o kadar kaptırmıştı ki ellerinin üstü kaşınmaya başlamıştı.
"Neden seni ilgilendiriyor o halde?"
"Bir daha Taehyung hakkında düşünemeyeceğin için bu sorunun cevabını asla öğrenemeyeceksin."
Jungkook, kendisinden dört yaş büyük olan bu alfa ile aynı boydaydı. Çok kısa bir süre içinde bu durumun büyük bir avantaj olduğunu fark etti. Alfa, onun aklından neler geçtiğini anlamaya gayret ederken Jungkook kaşla göz arasında karşısındaki alfaya sertçe kafa attı. Aynı boyda olmalarını tam da bu yüzden bir avantaj olarak saymıştı.
Alfa, başının döndüğünü hissetti. Onun için çok kısacık bir süre zarfında etraf bulanıklaşmıştı. Jungkook, onun dengesini kaybetmesinden faydalanarak iki elini alfanın göğsüne yerleştirdi. Ardından onu sertçe yere itti.
Alfanın sırtı ıslak toprakla buluştuğunda Jungkook da dizlerini onun belinin iki yanına yerleştirdi. Zihnine hızlı olması gerektiğini haykırdığında alfası bütün kontrolü devraldı. İrisleri kan kırmızısına döndü ve altına aldığı alfaya sertçe yumruk attı.
Ellerinin üstündeki gece boyunca süren o kaşıntı hissi öylesine artmıştı ki dayanılmaz bir hale gelmişti. Jungkook kendini bir kez daha yumruk atarken buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rosas And Fire | Taekook
Fiksi PenggemarSürgün edilen kurt adamlar birbirlerini buldular. Onlar barış içinde yaşamak ve yaptıklarından ötürü pişman olmak yerine bir çete olarak yaşamayı tercih ettiler. En büyük amaçları ise sürgün edildikleri dağdan kurtulup şehre inmekti. Taehyung'un şe...