16. Bölüm: "Aykırı Kurtlar"

18.7K 3.1K 6.1K
                                    

Keyifli Okumalar *Mariah'dan Sonsuz Kalpler*

---------

1. KISIM: GÜLLER

16. BÖLÜM: Aykırı Kurtlar

Çete üyeleri bir sonraki hamlelerini konuşmak üzere ahşap eve toplandıklarında Taehyung, Naeun ve küçük kız dışarıda bekliyorlardı. Naeun, arabasına yaslanmışken birkaç adım ilerideki Taehyung'u izliyordu. Erkek omegaya sormak istediği çok fazla şey vardı, ancak samimi değillerdi. Bu yüzden nereden başlayacağını, nasıl yaklaşacağını bilemiyordu. Saniyeler ilerledikçe merakı daha da artıyor olsa da ağzını kapalı tutmaya devam ediyordu.

Taehyung, Naeun'ı umursamıyormuş gibi davranırken mavi saçlı kızla ilgileniyordu. Parmaklarıyla onun saçlarını tarıyor, sıradan sorular sorarak iletişimi koparmamaya, kıza gergin hissettirmemeye çalışıyordu.

Naeun, Taehyung'un neşeli tavırları karşısında gittikçe öfkelendi. Jungkook gittiğinden beri her gününü pişmanlıkla geçirmişti. En son ne zaman içtenlikle güldüğünü bile hatırlamıyordu. Ancak birkaç adım ötesindeki omega, bir süredir Jungkook'la birlikte gibi görünüyordu. Üstelik Naeun'dan çok daha mutluydu. Dişi omega, öylesine kin besledi ki dudaklarındaki mührü bozdu:

"Buraya nasıl geldin Kim Taehyung? Ne günah işlediğini gerçekten merak ediyorum."

Taehyung, Naeun'ın sesini duyduğu için memnun olmamıştı. Fakat biliyordu ki bir şekilde konuşacaklardı. Cevap vermeden hemen önce arkasına dönüp ahşap kapıyı kontrol etti. Jungkook buradayken ona cevap vermek isterdi.

Ancak görünüşe bakılırsa çete üyeleri kendi aralarında konuşmaya devam ediyorlardı. Taehyung yalnızdı. En son Naeun ile baş etmeye çalıştığında o kadar güçsüz düşmüştü ki V ortaya çıkmıştı. İçindeki şeytanı yeniden göstermek istemeyen Taehyung, derin bir nefes alıp kendini sakinleştirmeye çalıştı.

Bedeninin ve zihninin kontrolünü eline aldığını hissettiği anda dudaklarını aralayıp ona şöyle söyledi, "Benim günahım, milyoner olmam."

Kulağa komik geliyor olsa da Taehyung gayet dürüst konuşmuştu. Buraya gelmesinin sebebi milyoner olmasından başka bir şey değildi. Naeun, onu ciddiye almakta zorlandığı için kıkırdadı. Dişi omeganın sinirleri fazlasıyla gerilmişti.

"Bu bir ceza mı?"

"Şehir hayatından uzakta, ormanda, kendi halinde yaşayan bir omegasın. Bunu sorgulaman bile saçmalık."

Amacı ukala bir cevap vermek değildi, fakat dişi omegadan hoşlanmadığı için kendine hakim olamıyordu.

"Ormandaki kurtlar için de para değerlidir. Yine de haklısın. Şehirlilerin takıntılarını anlayamıyorum." Biraz durup düşündükten sonra başka bir soru sordu, "Jungkook ile nasıl karşılaştın?"

Çete üyelerinin Taehyung'u esir aldığı gerçeğini hayal bile edemiyordu. Naeun, şiddetin var olduğu topraklarda yetişmiş olsa da esaret onun anlayabileceği bir olay değildi. Çünkü buna hiçbir zaman şahit olmamıştı.

Eğer Naeun'a, "Bu adamlar beni kaçırdı." deseydi belki de Naeun ona yardım edebilirdi. Bir arabası vardı, Jungkook ve Taehyung'un yan yana kalmasından da hoşlanmıyordu. Naeun onu uzaklara kaçırabilir gibi görünüyordu. Taehyung, Jungkook'tan ayrılma ihtimalini gözden geçirdi.

Daha sonrasında ağzından şöyle bir laf çıktı, "Bir tesadüf oldu."

Naeun'a güvenmediği için doğruyu söylememe kararı almıştı. Dişi omeganın bir arabası ve özgürlüğü vardı. Taehyung kesinlikle bunları görebiliyordu. Ancak yağmurdan kaçarken doluya tutulmak istemiyordu.

Rosas And Fire | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin