Keyifli okumalar *Mariah'dan sonsuz kalpler*
----------
1. KISIM: GÜLLER
12. Bölüm: "Bu Yüzden Senden Nefret Ediyorum"
"Neden duş alıyorsun?" diyen sordu Taehyung. Şelalede bir süre yüzdükten sonra kurulanırken Jungkook'un da suya girdiğini biliyordu. Tekrardan duş almasını şimdilik 'tuhaf' buluyordu. "Zaten şelalede yüzmedin mi?"
Banyodaki su kapanmıştı. Omega, içeriden gelen sesleri duyabiliyordu. Kısık sesle söylenmiş birkaç küfür, hızlı adımlar, aceleci hareketlerden kaynaklı sakarlıklar ve yere düşen banyo malzemelerinin gürültüleri...
Kısa süre içinde banyonun kapısı açıldığında Taehyung, alfanın kıpkırmızı irislerini buldu. Onunla göz göze olmak omegasına tuhaf hissettiriyordu. Ormanda vahşi bir kurttan kaçan bir ceylan gibiydi. Bu yüzden bakışlarını aşağılara indirdi. Ancak bu sefer de dışarıdaki aç kurdu değil de kendi içindeki kurdu uyandırdı. Su damlacıkları, Jungkook'un göğsünden karın kaslarına doğru yollar çizerek aşağı akıyorlardı. En sonunda da kasıklarından her an düşecekmiş gibi olan gevşek havlunun üzerinde kuruyorlardı.
"Uyuduğunu sanıyordum." dedi Jungkook. Taehyung'un hâlâ altına bir eşofman giymediğini ve ince bacaklarını çıplak bıraktığını fark ettiğinde ise sinirlendi. Sıcak nefesini dışarı üfledikten sonra, "Yukarı çık ve uyu." diyerek bir emir verdi. Ancak Taehyung onu ciddiye almıyor gibiydi. Çünkü etrafa yaydığı feromonlar her zamankinden daha güçlüydü. Öfkeli olduğunu feromonlarıyla birlikte omegaya belli ederken farkında olmadan da onu tahrik ediyordu.
"Kızgınlık döneminde misin?" diye sordu Taehyung. Bakışları Jungkook'un ıslak suratını turluyor, gözleri hariç her noktasını süzüyordu. Sanki gözlerine bakarsa her şey kontrolden çıkacak gibiydi. Etrafını saran feromonlar yüzünden geri adım atamıyordu. Omegası alfanın öfkeli tavrına kendini kaptırmıştı, onun içindeki yanan ateşlere su dökmeye hevesliydi.
Jungkook, "Yukarı çıksan iyi olur." dediğinde artık rica ediyordu. İlk kızgınlık dönemi, hayatında yaşayabileceği en ağır dönemdi. Kendini dakikalar önce tatmin etmiş ve rahatlatmış olsa da bir omega ile karşı karşıya olmak onu yeniden zor durumda bırakıyordu. Alfa, ormandaki hayatının sadece yemek, uyku ve seksten ibaret olduğunu fark eder etmez dünyanın geri kalanını umursamayı bırakıyor, eksik olan tek şeye, yani omegaya odaklanıyordu. Bu da insan formundaki Jungkook için epey zorlu bir süreçti.
Taehyung, alfayı utandırmamak için daha fazla konuşmadı. Cevabını almıştı. Aslında tek duyduğu şey, su sesiydi ancak alfanın feromonlarından ve tavırlarından onun kızgınlık döneminde olduğunu ve içeride ne işle meşgul olduğunu anlamıştı. Konuşmamak o anda ikisi için de en iyisiydi.
Merdivenleri teker teker çıkan Taehyung, omegasını sakinleştirmeye çalışıyordu. Öfkeli bir alfaya karşı aniden itaatkâr davranması Taehyung için ürkütücüydü. Omega, konu çiftleşmek olduğunda yıllar önce yaşadığı acı günü unutuyor, sanki her şey yoluna girmiş gibi davranıyordu. Taehyung da böyle davranmayı çok isterdi. Tıpkı kurtlar gibi her şeyi kolayca unutmak ve ruh eşini arama çalışmalarına devam etmek isterdi. Fakat çok zorlanıyordu. Jungkook'un feromonları bütün evi doldururken onun içini kıpır kıpır ediyor, bir taraftan da korkunç bir travmanın yarattığı karanlığa itiyordu.
İki zıt duygunun arasındaydı, oradan oraya savruluyordu. Bedenini yumuşak yatakla buluşturduğu anda yorganı boynuna kadar çekerek bedenini gizledi. Bunu istemsizce yapmıştı. Birkaç saniye öncesinde hava sıcaklığının normal olduğunu düşünüyordu ancak bir anda eli ayağı buz kesmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rosas And Fire | Taekook
أدب الهواةSürgün edilen kurt adamlar birbirlerini buldular. Onlar barış içinde yaşamak ve yaptıklarından ötürü pişman olmak yerine bir çete olarak yaşamayı tercih ettiler. En büyük amaçları ise sürgün edildikleri dağdan kurtulup şehre inmekti. Taehyung'un şe...