V hakkında bir anket yapmıştım ama bana gelen geri dönüşler çoğunlukla Rosa'ya yönelikti. Benim elimden ilk kez Fem Taehyung okuyacağınız için heyecanlı olduğunuzu görüyorum. Ancak ikinci kısım gelene kadar sabretmelisiniz. Hiç şüpheniz olmasın ki Rosa, ficteki en eğlenceli karakter.
Sizden de bu bölüm için bolca yorum bekliyorum, keyifli okumalar *Mariah'dan Sonsuz Kalpler*
----------
1. KISIM: GÜLLER
15. Bölüm: Seçim Şansı Olmayan Bir Davet
Ahşap evin üst katında, kapısız odada, üç alfa, bermuda şeytan üçgenini oluşturmak amacıyla dizilmiş gibiydiler. İki yatağın arasındaki komodine yaslanmış olan kişi, Jimin idi, henüz baygındı ve elleri bağlı değildi, V onun için yeterli halat bulamamıştı. Sağ tarafta kalan yatağa Yoongi yaslanmıştı, elleri ve vücudu bağlıydı, üst bedenini hareket ettirmesi imkansızdı. Jungkook ise sol tarafta kalan yatağın önünde dizlerinin üzerinde oturuyordu. Elleri arkadan bağlıydı. Hareket edebilirdi ancak ellerini kullanamadığı için bir alfaya dönüşemezdi. Bu da onu V'ye yenik düşürüyordu.
Esmer adam, elinde bir tornavida ile merdivenlerden yukarı çıktı. Üç rehinesine göz attıktan sonra elindeki tornavidayı onlara göstermek istercesine göğüs hizasında tuttu. "Bundan daha iyi bir silahınız yok mu?"
Kimse dışarıdaki bıçaklardan bahsetmedi. Uyanık olan alfalar sessiz kaldıklarında V de hiçbir şeyden şüphelenmeden yere oturdu. Dirseklerini dizlerine dayadığında elindeki tornavidayı izliyordu. Aniden, karakterine ters düşecek kadar masum görünen, pembe dudaklarının arasından şöyle bir söz çıktı, "Kaç kişisiniz?"
Sorusuna cevap alamadığında göz ucuyla uyanık olan iki alfayı süzdü. İkisi de başını öne eğmiş, bir şeyler düşünüyorlardı. V, onların kendisini dinleyip dinlemediğinden emin değildi. Yine de konuşmaya devam etti, "Sürgündeki kurtların hiçbir şeyden korkusu olmuyor sanırım. Bana cevap vermemeye cüret ettiğinize göre..." Yoongi'yle göz göze geldiğinde sustu. Kaşlarını kaldırıp alfaya meydan okudu. Henüz bilmiyordu ki halat iplerle bağladığı alfa, ondan çok daha ukalaydı.
"Tornavida iyi bir cinayet silahı olmadığı için susuyoruz." dedi Yoongi. Taehyung'un mimiklerini taklit ederek devam etti, "Bununla adam yaralamak epey zordur."
V, bir anda neye uğradığını şaşırdı. Bir alfanın onu şoka uğrattığını belli etmemek adına ağzına gelen ilk lafı söyledi, "Elimin ayarı yoktur." Tornavidanın ucunu Yoongi'ye doğrulttu, "Bacaklarının arasına bir delik açabilirim."
Yoongi, "Oh, ikinci bir deliğimin olması fazlasıyla heyecan verici olurdu." dediğinde sırıtıyordu. V'yi deli etmeye başlamıştı. "Yine de tornavida ile zor olur. Tecrübeliyim, bu yüzden konuşma cesaretinde bulundum."
Bu alfanın tavırları sinir bozucu olduğu kadar da eğlenceliydi. "Demek tecrübelisin..." diye mırıldandı V. Alfayı baştan aşağı süzdükten sonra, "Eğer beni kaçıran bir orospu çocuğu olmasaydın iyi anlaşırdık, ne dersin?"
"Öyle görünüyor." dedi Yoongi. V ile anlaşma yolu bulduğuna kendisi de inanamıyordu. Genelde insanların kolayca kızıp bağırdığı bir adam olmuştu. Ancak V, ona bağırmak yerine onunla sakin bir iletişim kurmuştu. Yoongi hızını alamayıp, "Sana asla aklına gelmeyecek türden cinayet silahları gösterirdim." dedi.
V, kahkaha atarken Jungkook'a döndü. "Baksana," dedi, yüzü asık olan alfaya ithafen. "Arkadaşın senden daha eğlenceli. Sen neden konuşmuyorsun?"
"V." dedi, Jungkook. Bağlı ellerine rağmen ses tonu sertti, uzlaşmaktan oldukça uzaktaydı. "Kim Taehyung şu anda nerede?"
"Onu öldürdüm." dedi V. Alaycı tavrı Jungkook'u şok etmiş, aynı zamanda da söylediği lafa inanmasını zorlaştırmıştı. V, Jungkook'un halini görünce, "İnandın mı?" diye sordu. Genelde bunu söylediği zaman doktorları büyük bir korku sarıyordu. Jungkook, Taehyung'un hastalığı konusunda cahildi, bu yüzden doktorlar gibi endişelenmiyordu. Sadece olayı algılayabilmek adına sessiz kalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rosas And Fire | Taekook
Fiksi PenggemarSürgün edilen kurt adamlar birbirlerini buldular. Onlar barış içinde yaşamak ve yaptıklarından ötürü pişman olmak yerine bir çete olarak yaşamayı tercih ettiler. En büyük amaçları ise sürgün edildikleri dağdan kurtulup şehre inmekti. Taehyung'un şe...