20.BÖLÜM - SUS ASLI SUS!

5.4K 588 56
                                    

Herkesin Kurban Bayramı şimdiden kutlu olsun 😊😊😊 bu da bayram hediyesi.

❤️❤️❤️
"Uğur amca yemin ederim, ekmek nimet çarpsın ki düşündüğün gibi değil!" Emir resmen inlemişti.

"Lan ekmekten önce ben çarpacağım seni, düşündüğüm gibi değilmiş!” sonra kendi odalarına doğru, “Burçin!" diye bağırdı.
Kadın sabahlığını giyerek kapıya koştu, "Uğur ne oldu?"

Aslı annesini görünce ıslık çaldı, "Waww, Burçin hanım yakıyorsunuz, geceliğiniz olay valla. Çok beğendim." Sonra nişanlısına baktı.

Emir "Hayır Aslı ne olur hayır!" diye fısıldadı kendi kendine, ama çok geçti.
"Bende alacağım bunlardan. Her akşam bir renk, her akşam bir model giyerim. İster misin?"

Emir elini alnına koydu, "Bittim ben ya!" dedi neredeyse ağlayacak bir ses tonu ile.
Uğur ise dehşetle karısına baktı, "Burçin! Ben Emir’i ırz düşmanı sanıyordum, kızım ırzın düşmanı çıktı! Burçin yemin ederim kalpten gideceğim. Sende ne bu gecelikle çıkıyorsun, küçücük kıza kötü örnek oluyorsun?"

“Küçücük?” dedi Emir yüzünü buruşturarak.
Burçin ise adamı sakinleştirme çabasındaydı, "Tamam aşkım, sakin ol."
"Ne var baba ya, evlenince alacağım evlenince."

"Aslı sus gözünü seveyim, yakında evleneceğin bir adam kalmayacak ortada."
"Bir de zil zurna sarhoş getirmiş kızımı eve, damada bak!" Burçin'e döndü, "Gördün mü Burçin? Sarhoş etmiş kızımızı."

Emir birden adama döndü, "Ya ben dedim içme dedim, baban öldürür bizi dedim. Ama dinlemedi."

"Aaa çok ayıp Emir, sen doldurdun ben içtim, yine sen doldurdun ben içtim, sonra ben içtim sen doldurdun, kaç kere doldurdun, beş mi?" derken eli ile beş yaptı.
"Beş mi?" diye dehşetle sordu Uğur.

"Altı..." Emir'in sesi fısıltı gibi çıkmıştı.
"Altı? Burçin ben bu adamı öldürürüm."
Aslı da kaşlarını çattı, "Emir ben beşe kadar sayabiliyorum demek ki?" dedi dudaklarını büzerek.

"Hayır ben bunun babasını biliyorum, ne kadar efendi bir adamdı, sen kime çektin böyle fırıldak, çapkın, duvarlarda kız sıkıştıran bir çocuk oldun?"

Emir gözlerini kocaman açtı, "Ya Uğur amca yemin ederim kötü bir niyetim yoktu. Sadece susması için şey ettim."
"Ne ettin?" dedi dehşetle, "Burçin ne etmiş kızıma bu düdük bozuntusu? Sorsana Burçin, benim yüreğim kaldırmıyor artık."
"Ya bir şey etmedim Uğur amca-"

"Babacığım ya gerçekten bir suçu yok, öptü sadece beni. Bir...” dedi düşünerek, sonra “Yok beş,” diye devam etti. “Yok yok, on, sekiz, yirmi kez." Sonra Emir'e baktı, "Sevgilim gördün mü yirmiye kadar da sayabiliyorum."

"Maşallah aşkım, Allah'tan yüze kadar sayamıyorsun, yoksa sonumuzu düşünemiyorum."

Uğur koridordaki pufa oturdu, "Yok bu adamı öldüreceğim ben, kızımı öpmüş!" diye gürledi, "Hemde tam yirmi kez."
"Çok da sayı vermesek mi?" dedi Emir kendi kendine mırıldanır gibi.

"Babacığım, bak evimizin anahtarları, hazırmış evimiz," dedi neşe ile.
Emir son nefesini vermeden evden kaçarken, Uğur peşinden koşmuş, fakat yetişememişti. "Sen yarın geçersin elime kız kaçıran haydut."

***

Doruk ameliyata hazırlanırken gülümsemeye çalışıyordu. Ayşegül ise bir dakika olsun elini bırakmıyor, o da ona güç vermek için gülümsüyordu.
"Başaracaksın!" dedi elini sıkarak.

"Başaracağız! Bekle beni olur mu?" dedi ve ailesinin yanlarında olmasına aldırmadan, onu kendine çekip, dudağına uzun bir öpücük bırakarak Ayşegül’ün kızarmasına sebep oldu. Ablası da hemen o anı çekip, ölümsüzleştirmişti.

YANLIŞ ADRES DOĞRU AŞK * A.S.S. III - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin