Kuaförde Nefes her şeyi ile hazırdı saçlarına takılacak olan tacı kalmıştı sadece. "Hadi tacı da takın ama, geç kalacağım."
"Tacı ben takacağım," diyen sese dönen Nefes'in tüm organları yer değiştirmişti. James takım elbisesi ile tam karşısında duruyordu.
James ise nefes alabiliyor muydu bilemiyordu şuan. Yavaşça kıza yaklaşınca, Nefes de ayaklandı. İki aşık karşı karşıyaydı şimdi. Birbirlerinden gözlerini ayıramıyorlardı.
"Çok güzelsin Nefes, çok ama çok güzelsin."
"Sen... Sen de çok yakışıklı olmuşsun."
Ellerinde kendi yaptığı papatyalardan oluşan tacı başına takarken, eğilip kulağına da "Senden sonra bunu kızımıza takmak istiyorum. Senden bir kız çocuğu istiyorum Nefes. Senin gibi bahar kokulu bir kız," diye fısıldadı. "Çünkü şuan, şu halini gördükten sonra seni hiçbir erkekle paylaşamayacağımı düşündüm." Yavaşça ellerini beline dolandı ve yumuşak bir temasla kızı sardı.
"Seni çok seviyorum James."
"Bende seni seviyorum Nefes, gidelim ve şu nikahımız kıyılsın mı artık?"
"Olur."
***
Tüm salonu dolduran müzikle giriş yapan çiftle herkes ayaklanıp, alkışlamaya başlamıştı. James'in gülümsemesi gözlerine kadar ulaşıyor ve her gördüğü kişiye selam veriyordu. Nefes ise heyecandan titriyordu.
Nikah masasına oturduklarında Aslı ile Emir de şahit olarak yerlerini almışlardı. Nikah memuru o bilindik soruları sorarken her biri birbirlerinin gözlerinin içine bakarak 'EVET' diye bağırdılar.
İmzalar atılırken Ayşegül "Nefes ayağına bas! Ayağına bas!" diyor, Doruk'un inanamayan bakışlarına aldırmadan devam ediyordu. Sonra da nişanlısına, "Ne? Bende senin ayağına basacağım," diye çıkıştı.
Nefes de vakit kaybetmeden James'in ayağına basmıştı zaten.
"Sayın Nefes Korkut bakıyorum da üstte olmaya bayağı meraklısınız."
Nefes adamın fısıltısı ile kıpkırmızı olurken, nikah memurunun "Gelini öpebilirsiniz," sözü ile kızı önce alnından sonra da "ÖP! ÖP!" diye bağıran kalabalığın gazına gelip belinden kavradı ve dudaklarından öperken bir elini kaldırıp, zafer işareti yapan adama herkes ıslıklarla eşlik etti.
Sonra da elinden tutarak sahneye geçtiler. İkili dans ederken kuzenleri ve arkadaşları etraflarına yuvarlak yapmışlardı. Demir gitarı ile çalıyor, kalabalıkta bir ağızdan şarkıyı canlı söylüyordu.
"Çok heyecanlıyım James."
"Sakin ol ve gülümse bebeğim. Artık evliyiz."
"Evliyiz."
James onu sımsıkı sardı, "Bu gece ve bundan sonraki her gece benimsin sevgilim." Sonra da kalabalığa katılıp, şarkıyı o da sevdiği kadının gözlerinin içine bakarak söyledi.
"...
Seni içime çektim bir nefeste!
Yüreğim tutuklu, göğsüm kafeste...
Yanacağız ikimiz de ateşte -Derken kızın gözlerinin içine bakarken göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ADRES DOĞRU AŞK * A.S.S. III - FİNAL
Romanceİlk gözlerini açtıklarıydı onlar için aşk... Çünkü yüreklerini de ilk onlara açmışlardı. İlk içlerini titretendi aşk... Çünkü yüreklerindeki tüm ırmaklar izinsiz, sorgusuz onlara akmıştı. Şimdi izini yanlış topraklarda sürüyordu aşk... En yanlış adr...