8.BÖLÜM

1.3K 115 156
                                    

Pitbull- Go Girl

-İyi okumalar.

Bu dünyaya bir kere geliyorduk. Ne zaman öleceğimizi, nasıl öleceğimizi bilmiyorduk. Buna rağmen her günümüz üzülerek, ağlayarak, yakınarak geçerse boku yedik anlamına geliyordu.

Gezmek, yemek, içmek, sıçmak varken ne diye bu beş kuruş etmez dertler !

Tamam belki beş kuruştan fazla edebilirdi ama ölümden başka her derdin bir çaresi vardı.

Her gecenin sabaha açılan bir sonu, her sonunda bir başlangıcı vardı.

Yanımda kucak kucağa oturan çifte baktım. Hunharca sevişiyorlardı. Ne demiş atalarımız: Sevişmeyin, sevişin.

"Selam yakışıklı gecende bana da yer var mı?" Diyerek pat diye koluma giren uzun kıza baktım.

Giydiği mini elbiseyle açığa çıkan sütun gibi bacakları ve büyük memeleri zerre dikkatimi çekmiyordu.

"Oğlancıyım ben." "Ha?"

"Zıkkımın dibi! Kızlardan hoşlanmıyorum işte, bas git!"

Aramıza girerek karşımdaki kızın ağzını büzerek konuşmasını taklit edip kahkaha atmamı sağlayan minyon kıza baktım.

Kısa küt saçları ve küçük çekik gözleri vardı.

"Iyyy iğrençsin!"

Bana iğrenerek bakan ama on beş saniye önce  'Evet.' desem peşime düşecek olan kıza ben de iğrenerek baktım.

Yanımdan uzaklaşıp başka bir ava doğru ilerlemeye başladı.

"Teşekkür ederim." "Ne demek. " dedi yanımdaki boş tabureye oturarak.

Eline biri geçse bir kaşık suda boğacak kadar agresif gözüküyordu.

"Eee anlat bakalım neyin var?" B

azen tanımadığın insanlarla dertleşmek daha kolay gelirdi çünkü seni yaşayış sekline göre düşüncelerine göre yargılayamazlardı.

"Aldatıldım."

Özet geçmişti ama içinde bir yerlerde kıymetler koptuğu bakışlarından belli oluyordu.

"Siktir et hayat çok kısa unicornlar uçuyor." "Senin kafa da uçuyor." Deyip elimdeki bilmem kaçıncı bardağı alıp kafasına dikti.

"İkinci ya da üçüncü içişim. Alışkın değilim."

Düşündüm de Hasan içtiğimi görse ağzıma tükürürdü ama Hasan göremezdi çünkü burada yoktu. Yani özgürlük benimdi, zafer benimdi. Aniden gelen içgüdü ile bağırıp elimi yumruk yaptım. Ardından barmeni çağırıp birkaç tane daha sipariş verdim.

" Bu arada ben Merve."  Uzattığı eline çekinerek baktım.

"Ablam bütün Merve'lerden uzak dur dediydi hele ki amca kızı olanlardan. " Çok komikmiş gibi söylediğim cümleye kahkayı bastı.

"Sen ne şeker şeysin ya."

Üç Saat Sonra

"Oturmaya mı geldik kııız !"

Merve'nin çekiştirmesiyle yalpalayarak ayağa kalktım.

"Bak şimdi kendimizi şarkıya bırakıp dans eden insanların arasına akıyoruz."

Ellerimi tutup beline sardı ve kollarını boynuma doladı.

Biz saçma sapan bir şekilde bağırarak zıplamaya başlarken etraftaki insanlar sürtünmekten başka bir şey yapmıyordu. 

SONSUZUM (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin