18.BÖLÜM

1.1K 104 14
                                    

Cem Özkan- Bir Başka Sevgiliyi Sevemem

-İyi okumalar.

Sayılı gün çabuk geçer lafı gerçekten doğruydu. İstemeye istemeye buraya geldiğim gün zamanın hiç geçmeyeceğini düşünen ben zamanın nasıl geçtiğini bile anlamamıştım ve düğüne sadece altı gün kalmıştı.

Bir hafta boyunca düğün organizasyonu, davetiye dağıtımı derken anamız ağlamıştı. Yani anamız ağlamıştı derken annem ciddi anlamda ağlamıştı.

Elin kızı elin memleketine gelin giderken bizimki aynı şehirde yaşayacak da olsa aşırı duygusal olan annem şu an olduğu gibi bir haftadır ağlıyordu. Neyseki bir saate akrabalarımız gelecekti de ağlamayı bırakıp ev işi yapmaya başlamıştı. Ben ise temizlik yapmasını fırsat bilerek yatağa oturmuş karşımda duran valize bakıp karar vermeye çalışıyordum.

Ya uçacak ya kaçacak ya da kaderime boyun eğip bu eziyeti çekecektim.

İnsanların genellikle baba tarafı sevimsiz oluyordu bizde birkaç kişi dışında her iki tarafta Allah'a emanetti.

Düğüne kadar tüm sülale ile aynı evde kalma düşüncesi bile tüylerimi diken diken ettiğinden kaçma fikri cazip geliyordu.

Ayağa kalkıp valizini fermuarını kapattım.

Odanın kapısının baskın yapılır gibi açılmasıyla neye uğradığımı şaşırırken benim enimin iki katı eni olan valizi arkama saklamaya çalıştım.

''Hayırdır yolculuk nereye?''

Toz bezini omzuna asmış elleri belinde sorgulayan gözlerle beni izleyen anneme sırıttım. Arkasından içeri giren Hasan ve Tuğçe de olayı anlamaya çalışırken bütün planımın suya düştüğünü anlamıştım.

''Evden gidiyorum.''

Kocaman açılan gözleriyle omzundaki toz bezini çekip popoma bir tane geçirdi.

''Ne demek evden gideceğim eşek sıpası!'' 

Bezin popomu acıtan darbelerinden kaçmaya çalışırken Hasan'a çarptım.

''Bizden habersiz mi gidiyordun?'' ''Yoook canım o ne alaka!''

Denize düşen düşmanını dost bilip de boynuna sarılırdı. Ben dostumun boynuna sarılmış olsam da anneme doğru ittirilmemle ihanete uğramıştım.

''Ne oluyor anne?''

Ablam da elinde vileda sopası ile olay yerine intikal edince sıçtığımın belgesini elime verdiler.

''Mert evden gideceğim diyor?''

Duyduğuyla kaşları çatılan ablam elindekini üstüme doğrultunca herkesten en uzak olan köşeye kaçtım. Vicdansızlar teke tek değil hepsi birlikte üzerime geliyorlarlardı.

''Allahı'nı seven beni dedikoducu sülaleden uzak tutsun.''

''Babanın maymun kılıklı sülalesinden sana bir laf eden olursa ağızlarının payını veririm.''

Annem de kendi sülalesi melekmiş gibi babamın sülalesine saydırıyordu.

Katranı kaynatsan olur mu şeker cinsini sevdiğim cinsine çeker.

''Melek annem, biricik ablam, cennet cehennem ahiretliğim, prensesim... Lütfen beni onlarla uğraştırmayın.''

Ablam aydınlanan surat ifadesi ile sopayı popoma vurdu. ''O zaman Semihlere gidin.''

Hasan hınzırca sırıtırken hemen olaya müdahil oldu ''Bana uyar.'' ''Bence çok güzel olur.''

Tuğçe de sevgilisine katıldığında katiyen kabul edemeyerek  ''Asla!'' diye araya girdim.

SONSUZUM (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin