Mutfağa girdiklerinde; Kenan mutfağı daha önceden biliyormuş gibi çekmecenin birini açmış, içinden bir çorba kaşığını eline almıştı. Esra şaşırmıştı. Kenan kaşığın içine torbadaki tozu boşaltmış, dökülmesin diye de yavaşça mutfak tezgâhının üzerine koymuştu. Sonra cebinden sigara jelatinine sarılı, içinde limon tuzu bulunan başka bir paket çıkartmış ve tozların üzerine dökmüştü. Cebinden iki de enjektör çıkarmış, kaşığın yanına koymuştu. Enjektörlerin yanında bulunan ince uçlu iğneleri, enjektöre takıp hazır hale getirmişti.
Esra, iğne vurulmaktan çok korktuğu için, enjektörlerin ucundaki iğnelere korkuyla bakıyor. "Toz nasıl sulanacak?" diye de düşünüyordu.
Kenan ocaktaki küçük hazneli yeri yakmış, alevi iyice kısmıştı.
Şimdi aklı başına gelmiş, o tozun, eroin olmasından korkuyordu. Ama kendini inandırmak istercesine; "Eroinden hep beyaz toz diye bahsediliyor. Bunun rengi kahverengi, eroin olamaz? Bu eroin değil, başka bir şey!" diye kendini kandırmaya, ikna etmeye çalışıyordu.
Kenan yanan alevlerin üstünde kaşığı gezdirdikçe, içindeki toz sulanmaya başlamıştı. Toz tamamen sulandığında ise ucuna iğne takılı enjektörlere, eşit olacak şekilde kaşıktaki sıvıyı çekmişti.
Artık hazırdı.
Ocağı bile kapatmadan elindeki enjektörlerle mutfaktan çıkmış, Esra da ocağı kapatıp arkasından salona gitmişti.
Kenan, Cüneyt ile Tuğba'nın karşısına geçmişti. Onlara bakarak; "Önce hanginiz?" Elindeki enjektörlerin birini uzatarak; "Bu ikiniz için, eşit kullanın ona göre."
Kolunu iyice sıvamış, Cüneyt hazır bekliyordu. Hemen kolunu uzattı, kolunda bir sürü çizikler vardı.
Cüneyt'in kolundaki çizikleri görünce Esra şaşırmıştı. Nasıl olmuştu? Dikkatle bakıyor, o çiziklerin nasıl olduğunu anlamaya çalışıyordu. Kolunda o kadar çok çizik vardı ki, o yüzden Cüneyt'e acımıştı. Daha iyi görebilmek için de, yanına iyice sokuldu.
Arkadaşlar emeğe ve yazara saygı için beğenin. Olumlu olumsuz düşüncelerinizi yorumlayınız. Lütfen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuzak. Anka kuşu
AçãoLise iki de okuyan bir kızın uyuşturucu içeren maddeyle tanışması. Uyuşturuşu tacirini ağına düşürebilmek için kurduğu tuzaklar. Eroin bağımlısı haline geldikten sonra eroin bulabilmek için yaptıkları. Uyuşturuşu tacirinin kucağına düştükten sonra z...