"Aradığı şeyi görmüştü." Bölüm 62

155 9 0
                                    




"Tuğba kendini düşünmek zorundaydı. Yardım etmeyecekti."

                İlkokuldan beri arkadaş olduğu eski bir arkadaşı, annesi köye gittiği için Tuğba'yı evine çağırmıştı. Evde yalnızlardı. Tuğba, arkadaşını her zaman kendinden ve Kenanlardan uzak tutmuştu. O yüzden de Kenan'lar kızı tanımıyordu.

                Arkadaşı kendisinin bir eroinman olduğunu biliyordu.

                Esra, Tuğba'yı kızın evindeyken aramış, ilk aradığında Tuğba yanıt vermemişti.

                Esra ısrarla arıyor, arkadaşı niçin yanıt vermiyor diye kendisine bakıyordu. 

                Arkadaşının şüpheli bakışları sonrası yanıt vermek zorunda kalmıştı. Telefonu açtığında Esra'nın ağlayarak; "Tuğba ne olur, bana yardım et!" diye yalvaran sesini duydu.

                Esra'nın komaya girdiğini anlamıştı.

                Telefonun mikrofon tarafını eliyle kapatarak, arkadaşının şüpheli ve meraklı bakışlarından kurtulmak için, yerinden kalkıp, biraz uzaklaştı.

         Arkadaşının konuşulanları duymasını istemiyor, elinde telefon düşünüyordu.

         Arkadaşı, Esra'nın ağlayan sesini duymuştu, Tuğba'ya baktı ve hiç konuşmadı. Arkadaşı şimdi de dudaklarını ısırmış, acıyan gözlerle bakmaya başlamıştı.

         Tuğba arkadaşını rahatsız ettiğini düşünürken, arkadaşı yanına gelmiş ve acıyan gözlerle, gözlerinin içine bakarak; "Yardım et!" demişti.

         Eğer yardım etmezse, Esra'nın Aytaç'ın yanına gideceğini ve bu sayede, kendisinin Aytaç'tan kurtulacağını biliyordu.  Ayrıca Esra'ya yardım eder ve Aytaç bunu duyarsa başına gelecekleri düşünmek bile istemiyordu.

         Tuğba kendini düşünmek zorundaydı. Yardım etmeyecekti.

         Arkadaşı; "Yardım et!"  diye tekrarlamıştı.

         Arkadaşının; "Yardım et!" diye tekrarlamasıyla aklı başına gelmişti. Aytaç bir gün kendisini dövmüş, o da Aytaç'tan kaçmıştı. Arkadaşının annesi, şimdi olduğu gibi yine köyüne gitmiş arkadaşı evde yalnızdı. Kaçarken yanına epeyce toz almış ve arkadaşının evinde saklanmıştı. Arkadaşı o günlerde kendisine çok destek olmuş ve tedavi olması için kendisini ikna etmişti. Tedavi olacak ve hayatına yeni bir yön verecekti.

         Kenan'a güveniyor; Aytaç'tan gizli onunla görüşüyordu. Tedavi olacağından Kenan'a bahsetmiş, Kenan; "Aytaç'ın; tüm tedavi merkezlerinde kendisini aradığını" söyleyince de korkmuş ve gidememişti

         Tuğba çaresiz kalmış, kendi kurtuluşu olan Esra'ya, arkadaşı istediği için yardım edecekti.

         "Esra konum atacağım, attığım yere gel."

         Telefonu kapattıktan sonra da konum atmıştı.

         Tuğba'nın çantasında kendisi için ayırdığı hazır bir enjektörü vardı. Geldiğinde Esra'ya verecekti. Kendisi nasılsa yarına kadar, bir şekilde idare edebilirdi.

         Esra eve yakın olan taksi durağına kadar yürümüş, durakta bekleyen bir taksiye binmiş ve Tuğba'nın attığı konuma göre taksiciye tarif ederek eve gelmişti. Parasını vermediği için taksici peşini bırakmamış, arkasından evin kapısına kadar gelmişti.

Tuzak. Anka kuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin