Medya: akşın
ARKADAŞLAR normalde gulumsehayatt5 hesabından yayınlıyordum bu kitabı ama hesabıma giriş yapamıyorum maalesef o yüzden burdan devam edicem.
Başlayanlar buraya tarih atabilir mi lütfen 🤗
&&
Kaç dakikadır bu bilmediğim yerde kıpırdamadan duruyordum bilmiyorum. Tek bildigim sesimi çıkardıgım an işimin bitecegiydi.
Durun size anlatayım babam kumarbazın teki bu halede onun yüzünden geldim zaten. Kendisi kumar borcunu ödemediği için ikide bir benim yolumu kesip tehdit ediyorlardı.
En son ki tehtitleri 1 hafta içinde kumar borcunu ödemezsek babamın icabına bakacaklarıydı. Babam bunu duyduğunda topuklamiştı, kendisinden tam 1 haftadır haber yokdu.
Borcunu ödemediğinden ona ulaşmak için her yerde beni arıyorlardı. Ekmek almaya çıkarken onları görmüş beni tam yarım saat kovalamışlardı onlardan kaçıp bir çöp konteynırının arkasına saklanmıştım.
Artık bu leş kokuya dayanamayacakdım biraz daha kendimi sıktım.
Adamlardan biri " yok işte abi daha ne kadar arayacağız yarın tekrar geliriz zaten başka gidecek yeri yok."
Diger adamdanda ses çıkmayınca onayladığını düşündüm ki öylede oldu, ayak sesleri git gide azaldı.
Biraz daha bekleyip olduğum konumdan çıktım.Üstüm berbat kokuyordu. Yavaş ve temkinli adımlarla sokaktan çıktım, eve gitmek ve gitmemek arasında kaldım. Ama gitmesemde başka kalıcak yerim yoktu. En iyisi eşyalarımı toplayıp evi boşaltmalıydım.
Şansıma eve kadar kimseye yakalanmadan gelmiştim. Eve'de aynı temkinli hareketlerle girdim ve bir süre evde birisinin olma ihtimaline karşı evi dinledim ama yoktu. Yukarı kata çıktım dolabımı açtım, zaten düzgün kıyafetim olmadığından büyük sırt çantama eşyalarımı tıkıştırdım ayagımdaki ayakkabılardan hariç çalıştığım zamanlardan özenerek aldığım diger ayakkabımıda koydum işte bu kadardı.
Ama bu iğrenç kokan kıyafetlerle dolaşamazdım üstümü çıkardım .
Kot pantolonumu ve siyah polarımıda giydim. Saçlarımıda tepeden sıkıca topladım. Çalıştığım zamanlardan ayırdığım paramıda sakladığım yerden aldım bu bi süre beni idare ederdim. Hemen aceleyle evden çıktım. Çıkar çıkmaz kolumdan tutulmam bir oldu. Bok vardı zaten bu kadar oyalandıgım. Ben kolumu çekmeye çalışırken adamlardan biri
"maksadımız size zarar vermek değil sadece sizi birine götürmek için geldik." dediler.
"neyden bahsediyorsunuz kimseyle görüşmek istemiyorum." sıska olan adam lafa atladı
" bunu bizim söylememiz uygun degil gidince öğrenirsiniz size zarar vermeyeceğiz."dedi .
Zaten burdan gitmem lazımdı en azından mahalleden uzaklaşmak için iyi bir yoldu. Sesimi çıkarmadan arabaya bindim.
Araba gösterişli bir restorandın önünde durdu. Tam kapımı acacakken adamlardan biri hemen kapımı açdı. Bende ayak uydurup arabadan cıktım.
Burası oldukca güzel deniz kenarında olan bi restoranttı normalde buranın kapısının önünden bile geçemeyecek olan ben buraya bir jiple gelmişdim. Adamlar bana bi masayı işaret ettiklerinde o tarafa baktım.
Arkası dönük olan adamı incelemeye başladım saçları ara ara aklaşmıştı omuzları genişdi. Yapılı bir vücudu vardı. Kafamı sallayıp adımlarımı hızlandırdım biran önce konuşup buradan gitmeliydim zira o adamlar her yerde beni arıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
ChickLitAkşın yıllar önce annesini kaybetmiş aile sevgisinden yoksun büyümüştü. Yıllarca babasının peşlerine taktıkları borclarla ugraşmış 18 yaşında genç bir kızdı. Ama bir gün karşısına çıkan bu zamana kadar varlığını bile bilmediği dayısı onun bu z...