Akşam yemeğinde hepimiz masaya dizilmiş yemeklerimizi yiyorduk.
Çocuklarla yemekten sonra bir eglence mekanına kacacaktık."ayy benimde çok uykum geldi ya" diyerek esnedi alper.
Aynı şekilde peş peşe ben ve alpayda esneyince büyük hala kaşlarını catarak baktı bizi.
"akşın sen daha demin uyanmadın mı?"
Endişeyle uyduracak bir yalan aradım ve anın heyecanıyla agzımda hızlıca bir kaç cümle çıktı.
"şey ben ee yani şöyleki..." evren beni susturup kendi cevap verdi.
"hala akşın çok uykucu birisidir o yüzden her dakika uyur." beni kurtardığı için ona minnettardım.
"iyi o halde yiyinde gidip yatın sizin esnemenizi dinleyemem."
Biz hızlı hızlı yemeklerimizi yemiş odaya çıkmıştık, tam planımız hakkında konuşacaktık ki şengül hala girdi içeri elinde tepsiyle.
"çocuklar sütlerinizi getirdim,içinde yatın hadi." allahım biz birazdan evden kaçıp belkide ickinin dibine vurucaktık ama kadın bize şimdi süt getiriyordu.
"şaka mısın hala kaç yaşındayız biz" diyerek yataga attı kendini alper.
Ben ve alpay hic laf etmeden hızlıca içtik sütlerimizi biran önce gitsin diyede ben alpere, alpayda evrene icirdi sütleri ve halada odadan çıkıp gitti.
"ee ne zaman cıkacaz?" diye sordum heyecanla.
"şuan cıkamayız saat daha erken o yüzden 11 de hepimiz hazır oluruz. Sen kapını kitle ve bizim odaya gel burdan cıkacaz." onay verip odama geçtim.
Eşyalarımı dolaba dizdim bir süre telefonla ilgilendim sonra sıkılınca bizim kızlarla görüntülü konuşmaya başladık.
" bana bak orda yakışlı bir cocuk bulmassan sana hakkımı helal etmem. " diye bana saatlerdir takılmayı ihmal etmiyordu ceren.
" ya tamam diyorum bulurum illa takılacak birini, kafamı dagıtmaya ihtiyaçım var zaten." diye onu geciştirdim.
İrem elindeki makyaj fırçasını bırakıp heyacanla "kızlar bende bu yaz antalyaya gidiyorum. Beklesin beni yakışlı cocuklarrr." dedi.
Merve ise elindeki oyun konsoluyla ilgileniyordu.
"arkadaşlar saat 11 geliyor ben sizce hangi elbiseyi giyeyim siyahı mı yoksa siyahı mı." diye sordum elimde tuttuğum tek elbiseyle.
"off şöyle pembe bişeyler yokmu hep siyah hep siyah." biraz düşünür gibi yaptım ve "o zaman bunları giyiyim." diyerek siyah dar kotu ve siyah büstiyeri gösterdim onlara.
"allahım sen beni cıldırtacaksın bende durmuş seni dinliyorum."
Kahkaha atıp kızlara öpücük gönderdim ve "ben kapatıyorum hazırlanmam lazım kızlar haber veririm." diyerek telefonu kapattım ve üstümü giyip aynalı dolabın önüne gectim.Gözlerimi öne cıkaracak bir makyaj yaptım ve siyah kücük cantamı alıp odadan cıktım.
Yapmamam gereken birşey yapıp cocukların kapısını bir anda açtım ve alpayı palyacolu baksırıyla gördüm.
"allahım al gözlerimi benden" diyerek hızla gözlerimi kapattım.
"ne var be taş gibi çocuğum yalan atma etkilendin."
Onu takmadan evrenin yanına ilerledim. "sen gelmiyor musun?"
O ise bana anlamaz şekilde baktı
"geliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
ChickLitAkşın yıllar önce annesini kaybetmiş aile sevgisinden yoksun büyümüştü. Yıllarca babasının peşlerine taktıkları borclarla ugraşmış 18 yaşında genç bir kızdı. Ama bir gün karşısına çıkan bu zamana kadar varlığını bile bilmediği dayısı onun bu z...