Bölüm-7

175 19 2
                                    

Medya: ceren

Lütfen oylamayı unutmayın

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Savaşla olan yakınlaşmamızın üstünden tam olarak 1 hafta gecmişti.

Savaşı evde bende dahil tüm aile toplasan 1 yada 2 kere görmüştük. Benden daha ne kadar kacacagını merakla bekliyordum.

Galiba yaşadığımız o anı aklından çıkarmaya ugraşıyordu. Ama bende akşınsam aklından hiç çıkmamak için elimden geleni yapardım.

Bugün okulda son sınıflara özel 1 günlüğüne kamp yapılacaktı ve bizde bu geziye alperin zoruyla katılmış bulunmaktayız.

Aslında böyle şeylere daha cok alpayın hevesi olurdu ama Alper okulda bir kızdan hoşlanıyordu ve kızı tavlamak adına her türlü numaraya başvurmuştu bu 1 haftada.

Ha bu arada evrenin şu sevdiği kızı 10 dakikada stalklamıştım ve o çocuğun kuzeni oldugunu ögrenmiştim. Evren bu kadar kısa sürede nasıl başardıgımı bir türlü anlayamasada bu habere oldukca sevinmişti.

Ben cöpcatan kraliçesi olarak ilk alpere sonrada evrene el atıp onların başını baglamaya ant içmiştim. Tabiki kendimide unutmamak şartıyla.

Yataktan esneyerek kalktım ne kadar cok uyursam uyuyayım uykuma bir türlü doyamıyordum.

Banyoya girip elimi yüzümü yıkayım cıktım. Dolabı acıp karıştırmaya başladım şurda 1 ay öncesine kadar giyecek bir şey bulamayan ben şuan kıyafet çokluğundan ne giyeceğimi bilemiyordum.

Bugün bir farklılık yapıp elbise giymeye karar verdim ve tek tek elbiselere bakmaya başladım. İclerinden siyah kısa kollu dar kalıp tahminen dizimin bir kac parmak üstünde biticek elbiseyi seçtim üstünede kot ceketimi cıkardım.

Elbiseyi üstüme gecirdim ve aynadan kendime baktım gayet güzel olmuştu. Altına beyaz spor ayakkabılarımıda giydim. Dolaptan siyah sırt cantamı cıkarıp icine ihtiyacım olacak herşeyi doldurdum.

Belki ihtiyacım olmayacak şeylerde arada kaynamış olabilirdi ama olsun sonucta ormanda kalıcaktık her şey olabilirdi.

Saçlarımı salık bıraktım. Yapmam gereken bir şey daha vardı ki bu 1 haftadır rütin sabah görevim olmuştu.

Bu görev ne miydi savaşın odasına bakmak. 1 hafta boyunca onu yakalamak adına erkenden bile kalkmıştım ama odasında hic yoktu.

Evde kalmadığını anlamıştım ama belki bir ihtimal olur diye her sabah kalkıp bakıyordum. Bu sabahta bu rütini devam ettirmek adına odamdan cıkıp savaşın odasının önünde durdum ve kapı kolunu aşagıya indirip odaya girdim.

 Bu sabahta bu rütini devam ettirmek adına odamdan cıkıp savaşın odasının önünde durdum ve kapı kolunu aşagıya indirip odaya girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(savaşın odası )

Odaya girdiğimde tabikide yarı cıplak bir vaziyette savaşı yatarken bulmayı beklemiyordum. Bir kaç adımda ona dogru yaklaştım.

ANSIZINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin