Alpayın beni sürükleyerek zorla çadırımdan çıkarmasıyla, istemedende olsa grupca ormana giriş yaptık.
"Alpay emin misin bu saatte çıkacağımıza bak kimse yok etrafta, seste yok ." diye şüpheli bir ses tonuyla sordu merve
Alpay ıh mıh etmeye başlayınca bu işte bir bit yenigi olduğunu anladık.
"ulan gerizekalı ne oldugunu anlat çabuk " diye bagırdı alpaya, alper
"ya ikizcigim birazcık yalan konuşmuş olabilirim, ama sıkıntı yok bak ne güzel biz bize yürüyüş yapıyoruz." diye kendini savunmaya geçti.
Birbirleriyle kavga ederlerken hiç sesimi çıkarmadım.
"bare feneri aç gerizekalı boşuna mı aldın." Alpay gülmeye başladı zorunlu bir şekilde
"haha almadım ki canımikizim, unuttum." diye sessizce cevap verdi alpere.
Alper kafasına vurup
"Allahım kırk yılın başı kardeşime güveneyim dedim ondada yüzümü kara çıkardın lan" diye yakındı gökyüzüne bakıp."hadi geri dönelim ya ben korkuyorum baksana kimsede yok." dedi ceren alperin arkasına saklanarak.
"hayır olmaz daha video çekecektik." dedi sanki daha sırada karpuz var dermiş gibi.
Olaya el atma vaktim gelmişti, şu zamana kadar çokta sakin kalmıştım.
"Alpay istersen beni daha fazla dellendirme kamptakilerin çıktığımızdan haberi bile yok başımıza bir şey gelse haberleri bile olmaz sabaha kadar." diye sinirle saydırdım peş peşe.
"peki tamam" dedi alpay pes ederek.
"nereden geldik ki çok sık ağaçlar kampta gözükmüyor." alpay hepimizi abartılacak kadar sert itip öne çıktı
"ben biliyorum bu taraftan" diye sagımızı gösterdi.
Alpay sustuğu gibi burcu" o zaman soldan gidiyoruz, tamam mı?" herkesten benzer sesler duyulunca soldan ilerlemeye başladık.
"yanlış yerden gidiyoruz demedi demeyin, ama benim İçin daha iyi" dedi gülerek ve kamerayı açıp çekmeye başladı.
"evet arkadaşlar dediğim gibi ormanda bir gün geçirme sözümü tuttum, gördüğünüz üzere tüm ekip ormandayız bakın" diyerek kamerayı gözüme kadar soktu.
Ellimle kamerayı itip
"ulan agzıma sok agzıma gerizekalı" diye cazgırlaştım."AA deme öyle akşınaşkım seni çok sevdiler ama" diye bebekce konuştu.
Tanımadığım insanlar beni sevdi diye mutlu olacak degildim. Omuz silkip yigitin yanına ilerledim.
"kusura bakma ya sanada mahcup oldum." dedim.
"sacmalama ben çok egleniyorum" dedi gülerek. Ulan gülme gülme zalımın oglu.
"arkadaşlar sizlerle bir şey paylaşayım" diyerek bize döndü alper
"sıctık"
dedi birden, biz bir bok anlamadan suratına aval aval bakarken" kaybolduk diyorum kaybolduk". Havada küfürler ucuşurken herkesin aradıgı tek bir kişiydi ALPAY.
"ee napıcaz şimdi telefonda çekmiyor" diye sordu burcu.
"bak yaklaşmayın bana sakın kötü olur ben karete biliyorum ha." diyerek saçma sapan hareketler yaptı.
"bence bekleyelim dahada ilerleyip uzaklaşmayalım kamptan 3 - 4 saat sonra hava aydınlanıcak o zaman birşeyler düşünürüz." dedi yigit mantıklı bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
Literatura KobiecaAkşın yıllar önce annesini kaybetmiş aile sevgisinden yoksun büyümüştü. Yıllarca babasının peşlerine taktıkları borclarla ugraşmış 18 yaşında genç bir kızdı. Ama bir gün karşısına çıkan bu zamana kadar varlığını bile bilmediği dayısı onun bu z...