"Evet arkadaşlar şimdi en cok baklavayı kim yiyecek yarışı yapıcaz ikizimle. Takipcilerim begenmeyi unutmayın sakına"
Ne mi oluyordu alpay kendine youtube kanalı açmaya karar vermişti ve ilk çekeceği video da baklava yeme yarışıydı.
" oglum beğenmeyi unutmayın takipcilerim diyosun da bitek bizim aile takip ediyo şuan hesabını .Oda zorla yani herkesin telefonundan sen takip ettin." dedi evren gülerek.
Evet bende uyurken benim odama girip beni güzelim uykumdan uyandırıp
"kanka beni takip etsene" demişti ilk 5 saniye suratına mal mal bakıp geri yatmıştım ama uyutmamıştı telefonumu verip kovmaya bile çalışmıştım ama illa ilk videosunda yanında olmamı istemişti bende kıramamış arka bahcedeki koltuklarda oturmuş yarışın başlamasını bekliyodum.
Artık başlama vakti geldiğinde ben süreyi ayarladım ve onlarda başladı. Bu yaptığımıza inanamıyodum.
Evren bana yaklaşıp
" yemin ediyorum benden bi yaş büyük ama kendimi 5 yaşında bir kardeşim varmış gibi hissediyorum " kıkırdadım" ama çok tatlı " dedim . Gerçekten çok tatlılardı.
Alper baklavaları kolaylıkla yemeye başlamıştı alpayda bütün bütün yutmaya calışıyorduve bu cidden görüntü kirliligiydi.
Bi anda alpay öksürmeye başladığında 3 dakka doldu ve
" bitti " diye cırladım.Alpay yattığı yerden öksürüyordu ve eliylede kes işareti yaptığı için kameranın yanına gidip dondurdum.
Sonra yanına gittim hızlıca abartıyodu sonucta 4 tane yedi yemedi
"ay öögg ölüyorum " dedi alpay son nefesini verirmiş gibi.Evren ayağına vurup
"abartma lan puşt" diyip benim yanıma oturdu.Alpay kendine geldiğinde kamerayı açmamı söyledi bende dediğini yapıp durdurdugum videoyu tekrar açıp koltuga oturdum .
Alpaya dönen bakışlarım sanki kolundan iğne vurulmuş gibi koltugun kenarına koymuş ve kolunu tutuyodu
" arkadaşlar çok yedigim için kan şekerim çıkmış biraz fenalaştım. Ama yinede oyunu ben kazandım. Videoyu beğenin ha bakın o kadar hastalandım falan anne sende begen videoumu " şaşkınlıkla konuşan alpaya baktım çünkü en çok alper yemişti ve şuan sırf prim yapmak için hasta numarası yapıyordu.
"olum ne şerefsizsin lan sen 4 tane yedin yemedin ben bir sürü yedim asıl" sinirle konuştu alper.
" benim kanalım ben ne dersem o olur. Ayrıca baklavalara baya para verdim onun parasını da senden alıcam hepsini sen yedin. leventcigim ceza verdi haşlıgımı kıstı ikiz mecburum" dedi üzüntüyle.
" ulan sen yalvardın yapalım yapalım diye ayrıca ben kazandım niye borçlu çıkıyorum şimdi deli mi ne " onlar öyle kavga ederken bende oturduğum yerde kalktım ilerde tek başına telefonuyla ilgilenen evrenin yanına gittim ve oturdum "ne ara geldin buraya ?" Diye sordum.
"Böyle kavga ediceklerini bildiğimden burda oturup kafa dinlemek daha cazip geldi. " dedi.
Kulağındaki kulaklıgın tekini çıkarıp kendi kulağıma taktım.
Yabancı şarkıydı "severmisin " diye sordu.
"anlayamıyorum ondan pek dinlemem ara sıra bazen" Dedim ciddiyetle ama bu onun komigine gitmiş olacak ki gülümsedi.
" dinleyelim bunu ama hoşuma gitti" diyede ekledim. Bir süre sonra kafamı omzuna koydum ve gözlerimi kapattım şarkı gercekten hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
ChickLitAkşın yıllar önce annesini kaybetmiş aile sevgisinden yoksun büyümüştü. Yıllarca babasının peşlerine taktıkları borclarla ugraşmış 18 yaşında genç bir kızdı. Ama bir gün karşısına çıkan bu zamana kadar varlığını bile bilmediği dayısı onun bu z...