Bölüm-19

138 19 18
                                    

Lütfen okurken oylamayı unutmayın bence eliniz yorulmaz degil mi? 🤗

&&&&&&&&&&&

Hep beraber sahilde toplanmış ekmek arası yiyorduk. Halbuki daha sofradan yeni kalkıp gelmiştik ama alpay sagolsun buraya gelmişsek ekmek arası yemeden olmazmış.

"ay artık kusucam nerdeyse bak biraz yedim artık beni rahat bırak alpay daha yemicem." dedim midem bulanırken.

Ceren ve irem haric herkes halinden memnundu. Alpay ne kadar ısrar etsede onlar diyette olduklarını söyleyip yemekten vazgecmişlerdi.

"ay canım seninkini de ben yiyeyim mi?" diye sordu merve. O kendini yemiş yarım saattirde gözü benimkindeydi zaten. Gülerek kafa sallayıp uzattım yesin diye.

"aslanım benim ye can bogazdan gelir." dedi alper ona. Merve ona dil cıkarıp tekrar yemegine döndü.

"kaptan bakar mısın?" diye bögürdü alpay.

"kaptan mı? Alpay öküz müsün? Adam kaptan bile degildir." dedi İrem

"nerden biliyosun kızım burdaki adamlara kaptan deriz." dedi alpay bilmiş bir edayla.

"allah aşkına kavga etmeyin cekemem hic alpay sende ye şunuda kalkalım." geldigimden beri ilk defa konuşan alper ondada alpayı sinir etmek icin konuşmuştu.

"ulan tamam bir sahile gelelim dedik hepiniz yüzü asık"

Alpay yanına gelen adamdan hesabı istemiş hesap geldiginde ise yerinden kalkıp yavaşca yürümeye gitmiş hesabı bize kitlemişti. Hemde 2 ekmek arası yemesine ragmen.

Hic ses etmeden alper hesabı ödeyip sinirle kalktı ayaga.

"pic öyle güzel yiyor ki senin yemek ısmarladıgın gün ölüm günüm olacak herhalde." dedi sinirle.

Hepimiz kahkaha atarken alpay bisikletlerin yanına varmıştı zaten.

Hepimize bir bisiklet alıp sürmeye başladık. Aslında egleniyordum,savaşı düşünmemek icin kafamın dagılması iyi olmuştu.

Bisiklet yolundan giderken ilerde grupca oturmuş cocukların elinde büyük bir köpek vardı.

Yaklaştıgımızda cocukla göz göze geldigimiz anda yüzüme gülerek köpegi üstüme saldı ve kahkaha atmaya başladı. Köpek üstüme geldiginde ezmeyeyim diye bisikleti kırdım ama bu seferde ben yere düştüm.

Herkes etrafıma toplandı. Burnumdan akan sıcak sıvının kan oldugunu anlayınca acısını unutup yerimden sinirle kalktım. Cocuklar endişeyle bana bakınca yanlarındaki soda şişesini aldım ve sakince suratıma sırıtan cocugun kafasına gecirdim.

Cocuk ne oldugunu anlamadan yanındaki üstüme gelmeye başladı. O sırada alper araya girdi derken irem merve cansu  hep birlikle tekrar bir kavganın icindeydik.

"ulan pic köpegi üstüme neden salıyorsun." diyerek cocugun sırtından saclarını cekiştirip yumruk atmaya başladım.

Çocuk beni baş aşagıya sallarken gözüm alpayla köpege takıldı. Alpay yerde yatmış üstündeki köpege onu ısırmaması icin yalvarıyordu. Onu görünce oldugum durumu unutmuş kahkaha atmaya başladım.

Evren ise kenarda telefonla konuşuyordu. Bunu aklıma not edip kavgama devam ettim.

Bir süre sonra cocugun sırtından cekildim. Başımı sinirle kaldırınca bunun benden bile sinirli savaş oldugunu gördüm.

Alpayıda köpekten kurtarıp bir süre azar işitip kızlarla vedalaşıp savaşın arabasına tıkış pıkış binip eve gitmiştik. Benim yüzüm ve alpayın yüzü feci haldeydi.

Onun yüzü hep cizikle doluydu. Benim yüzümde kurumuş kan.

Kimseye gözükmeden odalarımıza cıktık.

Üstüme pijama takımlarımı giyip yatagıma girip telefonumu elime aldım.

Yigitle uzun zamandır konuşmuyorduk ona mesaj atmaya karar verdim.

Gönderilen: yigit
Selamm

Bir süre sonra cevap geldi. Yigitle yarım saat konuştuk. Onu özlemiştim ve arayı benim yüzümden fazla actıgımızında farkındaydım.

Okulla ilgili bir takım problemlerinden bahsetti. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı.

&

Sabah her zamanki rütinleri tekrarladık. Okula gelip 2 sınava girdik. Benim icin sınavlar kolaydı ama alpay icin hic öyle degildi anlaşılan.

"ya Allah aşkına bu soruları hangi vicdanla hazırlıyor bu hoca böyle soru mu olur?" diye hayıflanıyordu.

Ön sıradan sınıfımızın en zekisi mehmet "alpay nasıl sorabilirdi son senemiz diye zaten bize baya kolay sorular soruyor hocalar hic calışmazsan olacagı bu" alpay elindeki silgiyi ön sıraya fırlattı. Duydukları hic hoşuna gitmemişti anlaşılan.

"sanane ulan zekimemet burda kendi kendimize strest atıyoruz."

O sırada rehberlikci girdi derse
"merhaba gencler sınava iki hafta kaldı nasılız?"

Gercekten sınava cok az bir süre kalmıştı ve ben bir kere bile kitap yüzü acmamıştım dayım derslere cok calışmam gerektigini olmazsa beni özel okula yazdıracagını söylemişti ama dayıma cok yük olmak istemiyordum.

Bu dediklerimden sonra kendime engel olamayıp yine başımı sıraya koydum ve derin bir uykuya daldım.

ANSIZINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin