Medya : yasemin
Sarıldığım yastığıma biraz daha sokuldum. Kulağımın altında hissettiğim sesle gözlerimi yarım yamalak araladım. Kafamı kaldırdıgımda ilk olarak bir çeneyle karşılaştım, anın şokuyla ayaga fırladım hemen. Savaş hareketlilikten rahatsız olmuş olacak ki kıpırdandı yattıgı yerde. Sinirle hiçde kibar olmayacak bir şekilde dürttüm onu
"savaş kalk lan"
Savaş uyanmamak İçin bana arkasını döndü, elimin altındaki yastıgı alıp yüzüne bastırdım, sonra dayanamayıp çektim yüzünden.Omzunu deşerek tekrar dürttüm onu gözlerini aralayarak baktı bana
" ne var akşın ya uyuyorum görmüyor musun?" şuna bak birde üste cıkıyor.
"onu görüyorum canımda, benim yanımda ne işin var" olayın farkına varmış olmalı ki ukalaca sırıttı.
"farkındaysan burası benim odam ve buda benim yatagım burda olan sensin." diye söylendi.
"savaş beni dellendirme vallaha kafanı kırıcam ha. Benden ayrı kalmak senin İçin zor olabilir ama bu kadarda belli etme bare." diye söylendim ve odama gitmek İçin kapıya dogru ilerledim.
Arkamdan hiç sesi çıkmayan savaşa döndüm ki, tekrar uykuya dalmıştı. Öküz ne olacak..
Odama girip kapıyı yavaşca kapattım. Saat daha 8.35'du ve ben ayaktaydım.
Yüzüm asık bir şekilde telefonumu elime aldım ve watsaptan mesaj geldiğini gördüm. Merakla watsapa girdim hemen, yigitten mesaj vardı.
Gönderen: gülen surat
Akşın işin yoksa yarın bişeyler mi yapsak.Dün ben uyuduğumda atmış mesajı. Yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu hemen.
Gönderilen : gülen surat
Tabi yaparız bişeyler. Uyandığında haberleşiriz.Yazdım ve gönderdim. Odamdan çıkıp aşagıya indim. Mutfaktan sesler gelince adımlarımı oraya yönlendirdim.
Mutfaga girmemle agzım açık kaldı. Ayşen teyze mutfakta hem domates dogruyor hemde sabah kuşağı programı izliyordu.
Buraya kadar herşey normal ama alpayda onla beraber aynı işi yapıp programı izliyordu.
"ya bak görüyor musun ben dün ne dedim sana, bu adamda bir iş var demedim mi, sen hiç beni dinleme zaten ayşen sultan." ayşen teyze halinden hiç memnun durmuyordu.
"olum mundar ettin güzelim domatesleri bırak sen sadece televizyonu izle" alpay elini kalbine koyup
"bak kalbim kırılıyor ha ne güzel dogruyorum işte nesini begenmiyorsun. Kaynana gibi her şeye bir kötü eleştiri, yaşlandıkca çekilmiyorsun vallaha." diye saydırdı alpay.
"sen uzun zamandır dayagımı yemedin galiba hı edepsiz, sensin yaşlı nerem yaşlı benim." diye hem vurup hem söylendi.
Kendimi daha fazla tutamayıp gülmeye başlamamla ikisinin bakışlarıda beni buldu.
Alper sanki sevgilisini aldatırken yakalanmış gibi vücuduna sardı kollarını
Ayşen teyze ayagındaki terligi alıp alpayın bacıgına bir iki tane sallarken
"sen uzun zamandır dayagımı yemedin galiba hı edepsiz, sensin yaşlı nerem yaşlı benim." diye hem vurup hem söylendi.Kendimi daha fazla tutamayıp gülmeye başlamamla ikisinin bakışlarıda beni buldu.
Alper sanki sevgilisini aldatırken yakalanmış gibi vücuduna sardı kollarını
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
ChickLitAkşın yıllar önce annesini kaybetmiş aile sevgisinden yoksun büyümüştü. Yıllarca babasının peşlerine taktıkları borclarla ugraşmış 18 yaşında genç bir kızdı. Ama bir gün karşısına çıkan bu zamana kadar varlığını bile bilmediği dayısı onun bu z...