Öyle tatlı bir uykunun icerisindeydim ki gözlerime gelen güneş ışığının inadına biraz daha sıkı kapattım gözlerimi. Gözüme gelen ışık yüzünden dagılan uykumu toparlayamayacıgımı anlayınca yavaşca dogruldum yerimde. Aklıma dün olanlar gelince odada savaşı aradım ama bulamadım. Yatakta gerinip ayağa kalktım.Koltukta oturan iki sarışın kız dikkatimi çekti.
Elime ilk geçeni giydim ve odadan çıktım . Merdivenlerden inerken alper beni umursamadan yanımdan koşarak geçip aşagıya indi. Bende onu umursamayıp salona girdim.
"selam kızlar naber uzun zamandır görüşemiyoruz?" diye sordu alper.
"evet öyle oldu biraz halamızı özledik sürpriz yapalım dedik ecemsuyla " dedi sarışın kızlardan biri.
Yavaşca yanlarına yaklaştım ve selam verdim. "merhaba, günaydın"
"günaydın akşın" dedi alper.
kızlardan biri ayağa kalkıp selam verirken diğeri hiç oralı olmadı.
"merhaba ben damla sende akşın olmalısın seni çok merak ediyordum." dedi içtenlikle.
Daha konuşamadan sabahtan beri beni görmemezliktem gelen kız "aman neyini merak ettin normal sıradan bir kız işte ayol" dedi agzını gere gere.
Tam agzımı açmıştım ki kız yerinden fırlayıp neşeyle cırladı.
"ayyyy çok özlemişim seni savaşşş" kaşlarımı catıp savaşa çevirdim bakışlarımı.
bu kızla şimdiden belliydi anlaşamayacagım.Savaş karşısında gördügü kişiden hiç memnun olmamış gibi suratını astı.
Kız koşarak savaşın boynuna atladı ama savaş kızı kendinden uzaklaştırdı hemen."dur ece ya sabah sabah bu ne neşe" diye bahane uydurup benimle hiç göz teması kurmadan koltuğa geçti. Haklıydı gözlerimle onu küle çevirebilirdim.
Kız koşup savaşın yanına oturmadan hemen önce ikili koltukta savaşın yanına kuruldum hızla. Sinirle bana bakıp karşı koltuga oturdu.
"ee alpay nerde çoktan ecemsuyun cırlamasına aşagıda olması gerekti." bende yeni fark etmiştim. Sanki görebilecekmişim gibi bakışlarım merdivenlerin üstüne gitti. Sonra önüme dönüp telefonumu elime aldığım gibi alpaya mesaj attım.
Gönderilen: Şapşikalpay
Uyandın mı kanka?Yazıp yolladım,sonra bakışlarım tekrar kızları buldu. Kimseden ses çıkmıyordu. O sıra telefonum titreşimi odadaki sessizligi böldü.
Telefonu elime alırken savaşa döndü bakışlarım merakla elimdeki telefona odaklanmıştı onunda bakışları. Telefonu onun görüş alanından çıkardığımda kaşları çatılı, bu hoşuma gittigi için yüzümdeki sırıtışla mesajı açtım.
Gelen:şapşikalpay
Cırlamadan anladığım kadarıyla eksikbeyinecemsu geldi. O yüzden inmedim o gidene kadarda inmeyi düşünmüyorum istersen odamda sanada yer var. :)Mesajına sırıtıp cevap yazmadan çıktım.
Savaş kulağıma " kimden geldi mesajda bu kadar yüzün güldü?" diye sordu. Omuz silktim ve " alpaydan" yerimden kalktım ve merdivenlere dogru ilerleyip yukarı kata çıktım.
Alpayın odasına girdiğimde elindeki telefonla ilgilendiğini gördüm. İçeri girdigimi fark edince yatakta dogruldu ve üstündeki ayıcıklı pijamaları günyüzüne çıktı. Kıkırdamama engel olamadım, alpay neye güldüğümü anlayınca kaşlarını çattı.
"ne var kızım ne güzel pijama takımı işte. Bugünü pijama günü ilan ediyorum. Eger bana uyacaksan hemen odana gidip en janti pijama takımını giyip geliyorsun." ellerimi asker selamı verir gibi yaptım ve gerisin geri odadan çıktım. Odama gidip en begendigim sarı pijama tulumumu giyip alpayın odasına gittim tekrar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
ChickLitAkşın yıllar önce annesini kaybetmiş aile sevgisinden yoksun büyümüştü. Yıllarca babasının peşlerine taktıkları borclarla ugraşmış 18 yaşında genç bir kızdı. Ama bir gün karşısına çıkan bu zamana kadar varlığını bile bilmediği dayısı onun bu z...